lauantai 21. joulukuuta 2013

Back in the game

En sitten pystyny olemaan poissa täältä. Yritin kovasti, ja mun aika onki lentäny siivillä tän syksyn sen verran vauhdikkaasti, että vasta tässä joulun aikoihin mulla on oikeesti ollu aikaa istuu ja vaan rentoutuu koneen ääressä. Sitä ennen oon käyttäny puol elämää opiskeluun, tulevaisuuden stressaamiseen, töihin ja tietysti rakkaaseen harrastukseeni urheiluun. Vaikka vakuutin ittelleni alkusyksystä, että ei mulla enää oo aikaa mitään kirjottaa, niin täytyy sanoo, että just se ajan puuttuminen vähän kun ajo mut tänne takas. Pelkkä täysillä eteenpäin meneminen höyryveturin lailla kouluasiat päässä pyörien ei oikein toimi. Ihmisen täytyy purkaa luovuuttaan jonnekin ja päästä ilmasemaan itteensä, ajatella joskus ihan rauhassa ja tuntee sellanen sisäinen rauha. Pelkkä pänttääminen ei sellasta mulle tuo.

Play YOUR Song | via Tumblr

Oikeestaan mä tunsin ja tunnen yhä edelleen polttavaa tarvetta alkaa taas kirjottaa säännöllisesti äikän tunneilla, kun pitäis saada jotain täyttöö siihen paperille. Ja kyllähän sitä tuleekin. Kun oon vielä noista tehtävistä ihan kiitettävästi suoriutunu, oon aatellut, että miks en kehittäis itteeni lisää. Mä tykkään kirjottaa ja se tuo mulle jotain niin mahtavaa, että se on pakko kokee kerta toisensa jälkeen uudelleen. En väitä että olisin erityisen hyvä, mutta tästä mä tykkään ja tästä oon saanu kiitosta.

Untitled

Mutta nää syvällisemmän höpinät sikseen. Nyt kun mä oon miettiny tätä mun paluutani (dramaattista), niin oon miettiny myös tän blogin tulevaisuutta. Tää tulee selkeesti muuttumaan, koska oon ehtiny tässä reilussa neljässä kuukaudessa itekin muuttumaan todella paljon. Oon kai pohjimmiltani aika sama ihminen, mutta suhtautuminen elämään on saanu uudenlaista perspektiiviä ja ehkä vähän sitä aikuisempaa näkökulmaakin. (Ainakin pariin viime vuoteen verrattuna. ; ) )
Selväähän on se, että koulu tulee viemään mun ajasta suurimman osan nyt keväällä varsinkin, kun täytyy siihen päättötodistukseen panostaa, joten tuskin ihan joka päivä mitään postauksia kirjottelen. Kirjotan sillon kun huvittaa ja on aikaa ja hyvältä tuntuu. 
Myös postausten sisältö muuttuu luultavasti. Tietysti kokoon tänne kaikkee inspiraatiota, mitä oon aikasemminkin tänne laittanut, mutta myös ehkä sellaisiakin juttuja, mitä en ennen ole kirjotellut. Pääpaino varmaan pysyy muodissa ja kauneudessa, niin kuin aikaisemminkin. : ) 

winter on Tumblr

Kuvat: WeHeartIt

Että sellaista. : D Ihanaa, jos jaksatte vielä lukea mun blogia! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti