maanantai 23. joulukuuta 2013

Christmas baking

Vesisade ja mittarin +5 lukemat ei ehkä vakuuta mua siitä, että aatto lähestyy pikavauhtia, mutta huijasin itteni joulutunnelmaan leipomalla pipareita ja joulutorttuja, sekä kuuntelemalla liikaa niitä iänikuisia joululauluja. (Joita oon saanu ettiä Spotifystä tuskastumiseen asti, koska tuntuu, että vaan ne muutama hassu biisi, joita oon kuunnellu vuodesta toiseen, saa mut lämpenemään joulun ajatukselle.) 
Meillä oli kotona vaan ne tasan kaks piparimuottia, ja kun viimein kyllästyin yksitoikkoisiin pipareihini, keksin muotoilla veitsellä ihan omanlaiset kuviot. : ) Ja kovan työn takana olikin, mutta tästä oon aika ylpee. : DD


(Hieman muokattuna tosin, mutta mä oisin voinu askarrella näistä kuvista vaikka joulukortteja, jos oisin saanut idean hieman aikaisemmin. : D)

Ehkä se johtuu tosta säästä ja pimeydestä, mutta mulla ei oo oikein kunnon joulufiilistä. Tietty pienenä aina sai alkaa oottamaan aattoa jo sillon marraskuun vikoilla viikoilla, kun koulussa alettiin treenaamaan jouluesityksen biisejä, mutta nyt aika on menny kun siivillä ja ei oo ehtiny ollenkaan edes odottamaan koko joulua. Voin kuvitella pikkusiskoni huomenna, kun mennään sukulaisten luo viettämään aattoa, kun se hyppii tasajalkaa jo heti aamusta pelkästä jännityksestä. : D Oi sitä lapsuuden riemua.
Mutta että mäkin pääsisin vähän tunnelmaan, laitan tähän muutamat joulukuvat WeHeartIt:istä. ; ))

Chic red and white christmas decorations

<3

^_^

Snowman

Hyvät joulut sinneki! : )) <33


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti