torstai 26. joulukuuta 2013

Winter warm; jacket&shoes

Olisin voinut kirjoittaa muutaman jouluaiheisen postauksen, mutta päätin kuitenkin siirtää katseen jo tulevaan. Kokosin neljä takki+kengät kokonaisuutta talvea silmällä pitäen, vaikka sää lähinnä muistuttaakin mua syksystä. Toisaalta toi lumeton (ja jäätön thank god!) maa antaa mahdollisuudet vielä syyskorkojen käyttöön, eikä mulla oo mitään sitä vastaan. : D Talvi on sen verran vaarallista aikaa mulle seikkailla kymmenen sentin korot jalassa, että pidättäydyn ihan suosiolla noissa tasapohjasissa ja mielellään piikeillä varustetuissa talvikengissä. ; )


(Nilkkurit Biancosta, ei Nellyltä, niin kuin olin vahingossa kirjottanu. ; ) )

Viitta yhdistettynä ylipolvensaappaisiin = perfecktion! : D Näin joskus viime talvena tällaisen yhdistelmän ja ihastuin siihen samantien. <33 Välillä tuntuu, että Suomen talvesta erityisesti saa hakemalla hakea tällaisia rohkeita yhdistelmiä, ja ne ovat katukuvassa enemmän poikkeus kuin sääntö. Toisaalta ymmärrän täysin, että kun tuuli puskee sata metriä sekunnissa ja räntää tulee taivaan täydeltä, ei ehkä ole ne parhaat olosuhteet laittaa päälleen niitä kaapin glamourimpia yhdistelmiä. 
Leopardikuosinen turkiskaan ei ehkä ole se the jacket Suomen oloihin, mutta onneksi aina saa haaveilla! : )


Maihari ja Sorelin kunnon talvikengät sen sijaan sopisi munkin talvivaatekaappiini. Outoa, mutta oon todella ihastunu noihin Sorelin saappaisiin, ennen ei olisi tullut kysymykseenkään yhtälö talvikengät+käytännöllisyys=<3. : D Mutta mikäs sen parempaa kuin kivan näköset kengät ja vieläpä käytännöllisellä mallilla, jotka kestää niin pakkasta ja lunta, kuin vettäkin. (Tosin en tiedä kestääkö noi vettä. : D) 
Nellyn upee nahkatakki karvareunuksin on kyllä niin upea että. <33 Mulla alko tulee jo ikävä omaa nahkatakkiani, jonka oon jättäny riippumaan vaatehuoneeseen heti ilmojen kylmettyä. Ja justiinsa sillon, kun mä keksin vaikka millasia yhdistelmiä sille takille. No, aina ei voi voittaa ja kyllähän tässä vielä kevät on edessäpäin. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti