maanantai 26. elokuuta 2013

Fall Fashion 2013 pt.4 - Punk revolution

Syysmuodin neljännessä osassa syvennytään hieman punkin maailmaan. : )) Oon ihan yllättyny, että oon saanu tehtyy näitä postauksia silleen suht tiuhaan tahtiin, kun yleensä nää mun postaussarjat aina vähän jää kesken. : D


Tällä kertaa valitsin kollaaseihin enemmän sellasia muodin nimiä, joista ite en oo hirveesti kuullu / on aika uusia mulle. Näistä tietty Moschino on tuttu, mutta esim. just ton Aquilano Rimondin ja Diesel Black Goldin mallistoihin en oo aikasemmin tutustunu. Aquilano Rimondin punk henkinen mekko vakuutti mut aika vahvasti, joten ehkäpä tätäkin suunnittelijaa vois alkaa seuraamaan. : D 


Jos Ralph Laurenin hame ei oo täynnä asennetta, niin ei sit mikään. Chanelinkin mallistosta löyty paljon asennetta, mutta eniten tykkäsin noista ketjullisista saappaista. Versacen mekkoa koristaa niitit, ja punk henkeä lisää vielä noi ranteen piikit. 


Jeremy Scott poikkee näistä muista ehkä sillä, että sen ready to wear -vaatteet näyttää oikeesti valmiiks puettavilta suoraan lavalta. Musta huppari ja leopardikuvio toimii upeesti jännien läpinäkyvien kenkien kanssa. Meadham Kirchhoffin mallit taas näytti kaikki teemaan sopivasti maseentuneelta, ja hieman oudot kokonaisuudet lisäs vaan mielenkiintoa. : D


Näistä kolmesta Anthony Vaccarello on mun ehdoton suosikki. Naisellisen huoliteltu ulkonäkö yhdistettynä tiukkaan nahkahameeseen ja kenkiin, joiden nilkkoja koristaa piikit, on just mun tyyliin sopivasti punk. Edunin nahkaliivi sopii hyvin punaruutuun ja nahkakenkiin. Tykkään kans tosta Givenchyn nahkahameen mallista, joka tekee perusruutupaidasta mielenkiintosemman näkösen. : ))

Kuvat: Style.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti