perjantai 25. tammikuuta 2013

How to Wear a Puffer Vest

Ite en oo koskaan omistanu, enkä tällä hetkelläkään omista toppaliiviä, varmaan siitä syystä, että mulle tulee aina mieleen siitä sellanen ratsastusliivi. : D Tänään löysin kolme aivan upeaa vinkkiä miten tollasen toppaliivin saa näyttämään kivalta päällä, ja tää hieman hälvens mun ennakkoluuloja tota liiviä kohtaan. Ei ehkä tuu löytymään mun vaatekaapista, mutta jos se sinne eksyy niin näistä haen sen pukeutumiseen inspiraatiota. ; ))



Tää eka oli musta ehdottomasti paras. Hillitty asu, tyylikkäät värit. Sukkikset ja hame, sekä vyö saa paksun liivin näyttämään pukijansa tyylikkäältä, eikä lumiukolta. (Miten monesti tollanen liivi ilman vyötä näyttää siltä että sitä vaatetta oikeesti on enemmän ku onkaan? Ja sitten se yhdistettynä vielä johonkin tiukkoihin housuihin  luo pikkasen kontrastia ylä- ja alavartalon välille. : DD)



Tääkin oli ihan kiva, vaikkei ehkä mun suosikki. Laukku ja lapaset on söpöt. ♥ Toinen, miten voi välttää lumiukkolookkia on pitää toppaliiviä auki. Söpö villapaita ja lapaset sopivat loistavasti talviasuun, ja värikäs pikku laukku, sekä korot vähentää laskettelufiilistä.



Tääkin oli ihan kiva. Tässä on taas värit tosi hillittyjä, sekä käytetty vyötä kaventamaan vyötäröä. Mä en oo varma onko toi villamekko, mutta jos se nyt vaikka oliskin, niin villamekosta saa loistavasti lämpimämmän yksinkertasesti lisäämällä toppaliivin. Söpöt nilkkurit, sekä yksinkertanen laukku riittää loistavasti asusteiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti