perjantai 11. toukokuuta 2012

Dream dresses

Oon jo aikapäiviä sitten löytäny fashiolistan sivuilta aivan ihania mekkoja, ja ajattelin niitä tänne blogin puolellekin nyt laittaa kuvan muodossa. : )) Ennen sitä on kuitenki pakko todeta, että mun oma mekko tilanne on todella surkee, en omista yhtäkään käyttökelposta mekkoa tällä ja hetkellä, ja kesäks olis kiva saada joku mekko, ja ehkä sitte kevätjuhlaanki joku. ; )

Official Forever Unique Store

Aivan ihana, yks suosikeista. ♥ Haluun kääriytyy tohon ja vaikka toi näyttääki hitusen yöpaidalta, nii väri ja koristeet ja laskokset ja ties mitkä - kaikki on täydelliset. <333 Harmi et tommone pitäis tilaa usasta asti, eikä vaan voi kävellä lähimpään h&m:ään ja ostaa sieltä. : (( Haaveeks jää tää mekko...

Chiffon Bandeau Dress by Rare** - Topshop

Musta tuntuu, että sininen on mun väri vaan paidoissa, ja mustan kanssa. En osaa ikinä yhdistää mitään sinistä mihinkään vaaleeseen, vaan se on aina se sinimusta, koska sinivalkonen vaikuttais aika isänmaalliselta. Tosin ehkä itsenäisyyspäivänä tääki annettais anteeks.

Forever Unique Womens Pauline Nude Pink Prom Dress

Tää mekko on söpö, mutta tuskin mun vartalolle, näyttäisin tossa vaan Pikku Myyltä. Vähä saman tyylinen ku eka, tommone vaalee ja sit hopeisii koristeita yläosassa.
Oon joskus miettiny, et onkoha mekko hankala tehä. Tai siis ku välillä kässän tunneilla törmää jonku yläasteelaisen upeeseen (tai ei niin upeeseen...) mekkoluomukseen, jota oikeesti vois vaikka käyttää jossaki. Toisaalta mun mekon teko tyssäis siihe, ku en jaksaiskaa tehä sitä loppuun tai tekisin jonku virheen ja pitäis alottaa alusta. Must on ihan sairaan hienoo, että joku oikeesti osaa suunnitella semmosen hienon mekon tosta noin vaan ja vielä ite toteuttaa sen. (Terveisin: katsoin ennen muodin huipulle sarjaa. : )) )

Tuotetta ei löytynyt - vaatteita ja merkkivaatteita online - NELLY.COM

Mun ehdoton kakkossuosikki. Perus valkonen mekko, jossa kultasia koristeita ja tadaa se on upea. : DD Aivan ihana. ♥

Product not found - fashion and designer brands online - NELLY.COM

Tää jos mikä herättää kyllä huomioo kun tää päällä lähtee kaupungille. Edelleenki jos oisin ihanteellisesti se 185cm nii tää olis nii mun mekko, mutta unelmoin siitä nyt vaan täällä ruudun takana ja elän mielikuvituksessani toista elämää, jossa mulla on toi mekko. Maximekot on ihania, mut ei mun juttu.
Ja toi keltanen... Keltanen on jotenki tosi hankala väri mulle. En taida omistaa yhtäkään keltasta vaatetta, ja luultavasti senki laittaisin muuten koko mustaan asuun tai vastaavaan, kun en sen kaa muuta osais yhdistää. Tiiän yhen tyypin, jolle sopii kaikki oranssi ja keltanen ja liila tommoset tosi värit, jotka on mun vaatekaapissa tosi utopisia. Joilleki vaan sopii kaikki tollane. : D

�u���E�X�i2WAY�u���E�X�j | �P�e�B(ketty) | �t�@�b�V�����ʔ��}���C�E�F�u�`���l��

Hehhee : DD musta tää oli vaan niin söpö tämmöne yöpaita tyyline, että oli pakko tänne laittaa. Toho jotkut ihanat brunet kiharat ja ehkä mustat legginsit nii oi että.. ♥ Niin söpö. ^^

Product not found - fashion and designer brands online - NELLY.COM

http://cf2.polyvoreimg.com/cgi/img-set/cid/22675321/id/VFk5ukC13xGJJrywIuA6Sg/size/m.jpg

Tässä on nyt kaks vähän saman tyylistä mekkoa kun tossa hieman ylempänä se kultakoristeinen. Alempi on näistä kahesta se mun suosikki, vaikka kyllä toi mustavalkonenkin on ihan kiva. Musta tossa alemmassa vaan on tehty tommosella leikkauksella yläosaan valkosesta mekosta vähän mielenkiintosempi ja lisätty sillä sitä yksityiskohtasuutta. Ihana. ♥
Ylemmässä mekossa tykkään tosta mustavalko yhdistelmästä pienellä ripauksella kultasta, joka toimii ihanasti. : ))

Topshop - Womens Clothing - Womens Fashion - Topshop

Mulle tulee tästä jotenki tosi elävästi mieleen Adele. Voin oikeesti kuvitella jo ton mekon sen päälle ja sen kiharan hiukspehkon. : DD (Ei sillä, ettei se sopis sille. ; )) ) Ihanan tyttömäinen pitsi tossa, ja musta toi väri on täydellinen - ei liian tumma, eikä liian vaalee. (Aina ei tarvita sitä mustaa tai valkosta.) Noi pitsihihat vaan sulatti mun sydämen. : DD

Ribbed Heart Back Prom Dress By Dress Up Topshop**. - Sale - Sale &amp; Offers - Topshop USA

Fashion.me - The Fashion Social Network

Sit pari mustaa mekkoa. Näin jossain nelly.comin mustan mekon, jossa oli selässä sydän leikkaus (sydänleikkaus... hrrr...) ja se oli musta vaan niin ihana, ja toi ylempi mekko muistutti sitä jollain tavoin. : )) Koska en jaksa nyt ettiä sitä nellyn iihanaa mekkoa, tyydyn vähän toisenlaiseen.
Toi alempi on taas sitä "ei ikinä päädy vaatekaappiini" -osastoa. Tykkään tosta mekosta, mutta jotenki toi helma on vaan liikaa. Kokomusta on tietysti tosi käytännöllinen, siihen on helppo yhdistää värejä, mutta toi helma ei oo mun juttu.

Oli.co.uk - Online fashion - Womens clothing & designer clothes

Sit vielä yks tämmönen. Mulle tulee tosta mieleen joku egyptiläinen kleopartan aikanen vaatetus - musta asu ja sit kaulassa joku tajuton kultanen koru, joka painaa ainaki tonnin, tosin tässä se koru on liitetty mekkoon, mutta ajaa samaa periaatetta. Vähän ku olis musta olkaimeton mekko ja siinä vaan lisänä tommone kultajuttu. ; ))

Untitled Page

Tää saattais ollaki semmonen, minkä ostaisin tässä lähiaikoina - ihanan rento, mutta silti tosi tyttömäinen. Tiiän, että tää väriskaala ei kauheesti vaihtele näissä mekoissa täällä, mutta musta tälle mekolle sopis hyvin joku toinenki väri. Toi on just tommonen söpö kesämekko, jonka kaa pitää laittaa vaan ruskeet varvassandaalit ja laukku olalle, nii asu on valmis.

Error Page: Tidebuy.com

Vaihteeks sit tämmönen pitkä mekko. Aivan ihana vaalenpunanen-musta yhdistelmä ja ihana helma. ♥ Johonki juhliin täydellinen mekko, eikä mun mielestä vaadi kauheesti muuta asustusta.

Topshop USA - Womens Clothing - Womens Fashion - Topshop

Sit loppuun vielä tämmönen mekko, joka on kaikkein todennäköisimmin se mun vaatekaapista löytyvä. : D Tosi käytännöllinen kesällä, ihana kukkaprintti ja muutenki tommone kukkaistyttömekko, joka päällä vois juosta jollai pellolla paljain jaloin ja hukuttautuu kukkasiin. <3
Noi muut oli enemmän tommosia juhlamekkoja, joista voi aina unelmoida, ja joita en kuitenkaan tuu ikinä ostaneeks, mut tää on semmonen, mitä varmaan tulisin käyttämäänkin joskus. ^^

Mun mekon metsästys siis jatkuu vielä, mutta inspiraationlähteet ei oo vielä onneks kadonnu minnekään kiitos ihanan fashiolistan, joka pelastaa mun joka ikisen vaatekriisi päivän ku pelkään, että en nää enää ikinä missään ihanaa paitaa tai ihania kenkiä tai hauskoja ja kekseliäitä koruja. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti