tiistai 15. toukokuuta 2012

Syöpäpotilas

Eilen en kerenny koneelle, ja tuntuu, että on taas hirveesti asiaa kirjottamatta ja että ei oo aikaa niitä kirjottaa. Hankalaa...

Tumblr_m3u97guxmj1r4ri63o1_500_large

Eilinen aamu alko koulussa jollai huumevalistuksella, jonka meille piti joku ihan random ex narkkari joka karju iha mielettömällä äänellä. Ihan mukava kertomus tosi elämästä verrattuna kuiviin luentoihin ihmisiltä, jotka ei kuitenkaan asiasta tiiä mitään.
Jouduttiin puol päivää lukemaan vaan kokeisiin, ku "nyt ku on tää koekausiki ja kaikkea" nii käytettii sitte tunteja siihen. Muuten ihan jees, eipähän tartte tehä mitään. : DD

Eilen tipuin erittäin tyylikkäästi ponin selästä kun se kaamee hermoraunio säikähti jotai rapisevaa ridaushanskaa ja lähti pitkinohjin pinkomaan toiseen päähän kenttää täyttä laukkaa ja mä mätkähin sitte sinne jonnekki ojan perukoille suoraa perseelleni. Että ei muuta ku niskat paskana ja perse turvoksissa. : )) Love it... ♥ Se tyyppi vähän katto mua epäilevästi, et rageenko sille tms, mut en mä oikee voinu/viittiny ku päässä pyöri.

154888_460675735953_11784025953_5703747_5654519_n_large

Illalla kotona taas vaihteeks kaameet valitukset siitä, että mä en saa lähtee minnekkää, mä en saa rahaa, mä en saa tehä mitää muuta ku istuu himassa. Ragesin sit yksinäni ja tujosin vähä vaatehuoneen ovea ja olin muutenki vähän kakara, mutta ärsyttää sairaasti ku ei mihinkää saa lupaa. Pitää siis karata!! Ennen karkaamista kuitenki katoin Suomi-Kazakstan ja sori vaan, mutta ne Kazakstan jätkät oli iha pellejä. Siis se haastatteluki siinä että "me taistellaa ja tehään parhaamme ja bla bla bla" ja olin et ei näin, ei näin... Onneks Suomi voitti 4-1 oisin muute itkeny ja kaivautunu maan rakoon kuolemaan. Vähintään.

Tänää koulussa oli joku ihmeen "lenkki" jonku random järven ympäri, ja ku puolet meni siellä juoksujalkaa reippaasti edellä nii me muut kävellää siel iha piakkoin kuolemassa janoon ja kuumuuteen ja ties mihin. Me urheilijat. ♥
Tänää oli ulkona muutenki iha semilämmin ku jopa mä selvisin sillai et nostin hihat ylös pitkähihasesta ja sit olin legginseil ja shortseil. Toivottavasti se kesä sieltä tulee kohta...

W0rfpe_large

Koulun jälkeen viiletettiin mun pinkillä jopolla kaverille ku kaks tyttöö vetää skobal siit ohi hiukset hulmuten ja me ollaan sillai et "kyl meki sit ens vuon...". Anyway, kaveri ajo mut puolsyöpäpotilaaks sillai, et laitettii vahva sivujakaus, hiukset toiselle puolelle ja surrur vaan nii oli yks kolmasosa hiuksii siin lattialla. Muuten ihan kiva tuos mut pitä viel värjää noi sentin mittaset haituvat bruneks ku mun pohjaväri on näemmä se höyhenen valkoinen. Ja mä ku luulin et mulla on tumman brunet hiukset... En oo tosin viel maininnu porukoille tästä mun pienestä syöpäleikkauksestani, mutta piakkoin... : DDD

Illalla katoin Gossip Girliä (niin paljon suhdedraamaa tungettuna yhteen jaksoon ahdistaa jo), tukehduin läksypinoon, luin matikkaa ja haluisin käydä vilkasee tota Sveitsi-USA pelii iha näi randomisti, et tiiän vähä mil tasol nää maat on ja tällai. : )) Mut nyt lentelen suihkuun. ♥

Tumblr_m16vrc0aez1r8mtr0o1_500_large

P.S Haluun nähä Dark Shadowsin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti