sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Dead

Onnistuin taas järkkää ittelleni jonku kuoleman tuomion, eli konekiellon, joten tää blogi on ollu nyt hyljättynä jonki aikaa ja tuottaa tuskaa olla kirjottamatta ikinä minnekkään, joten on ihan kiva päästä tekee tämmönen pikapikapostaus. : ))

Kaikkee tapahtunutta selvittelen sitte kun voin taas rauhassa koneella olla ja mulla on miljoona postausideaa ja harmittaa ihan tajuttomasti, että en pääse niitä toteuttaa. Yks asia on mulle tullu nyt päällimäisenä tähän elämään, ja se on se, että mä haluun olla parempi ja luotettavampi ihminen. Ja vähän miettii sitä missä kulkee se raja siinä hyvän ja huonon käytöksen ja törkeyden välissä ja osata lopettaa ajoissa. Oon oppinu häpeemään itteeni, kiitos keskiviikkosen, mutta siitä ehkä myöhemmin.

Mutta, nyt mä itken sitä, ku Suomi oli neljäs MM kisois (ihan ok sijotus mut silti, kamalaa menettää se viime vuotinen fiilis...) ja sai Venäjältä eilen aika kunnolla turpaan.
Toiseks, tuolla ulkona on ihana sää ja mä haluun ruskettuu ja yritinki tänää ottaa aurinkoo, et en näytä miltää narkkarilta.
Kolmanneks - ihanaa ihanaa kouluu on enää vaivaset kaks viikkoo ja osa opettajista on jo kaikkien pidettyjen kokeiden jälkeen luovuttanu ton opettamisen suhteen. So here we come summer and holiday!!

Joten palaillaan. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti