lauantai 2. kesäkuuta 2012

Ja ulkona kesäyö... satoi kasvoille kyyneleitä...

Taustalla soi Elokuu, ulkona sää vähä eri tasoo ku mun mieli, mut kesäloma alko!!, sain kännyn ja koneen takas ja pääsen taas kirjottaa kaikki mun ajatukset ja postaukset ja kaikki mitkä on ollu kaks viikkoo tuol mun pienessä päässä pakkautuneena! Ja joo, toi Elokuun Saatilla saattaa soida aika useesti tänä kesänä. Mä en ymmärrä mikä ongelma mulla on ku sekotan aina Elokuun ja Pariisin kevään toisiinsa... -.-

3082090805_1_3_s43trs62_large

Aamulla kirmailin kevätjuhlaa maailman ohuin mekko päällä ja säästä huolimatta jätin legginsit kotiin. Juhla oli aika puuduttava, ainaki kolmet eri jäähyväislaulut piti laulaa ja sit tuli kaikkien ysien todistusten jako (sama ens vuonna.. jess jess) ja suvivirret sun muut. Ja hei, mulla oli tänä vuonna jopa kukka opelle!

525153_311176135631819_1098393080_n_large

Tällä hetkellä kotona ihanan rauhallista, pikkusisko on ulkona, äiti nukkuu ja iskä tekee jotai juttui koneel, ja mun huone on niin kaaoksen vallassa, että mulla on vaan niin täydellisen kotonen ja ihanan rauhallinen ja huoleton olo, kun vaan aattelenki tota kahen kuukauden vapautta koulusta. Toivottavasti noi säät tosta vähä paranee ja tulee oikeesti se lämmin kesä eikä mikää +15 helleraja.
Mulla on tällä hetkellä ostoslistalla aika paljonki kesävaatteita, kun en oo päässy ostaa shortsei, bikiineit, enkä oikeestaan mitään pariin kuukauteen. Yhen mekon sain tänään kaverilta, kun se ei ite siitä tykänny ja sit perus valkosen olkaimettoman topin vähän aikaa sit toiselta kaverilta, ja siihen nää mun uusimmat vaatteet onki sitte jääny. Mut nyt lähen rustailee niit mun ideoita (ja muutaman kirja-arvostelun), joten palaan niissä merkeissä sitte. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti