torstai 28. kesäkuuta 2012

Just chilling at home

Rakastan kesälomaa sillonki ku ei oo mitään tekemistä ja istuu vaan himassa ja saa vaan yksinkertasesti olla eikä mitkään turhat koulu-koe-läksy -jutut pyöri 24h päässä. ♥ 
Tänään siis chillailin kotona, oikeestaan siks, koska jouduin vahtimaan pikkusiskoa, mutta oon tän viikon reissaillu, joten kai mun on hyvä välillä kotonaki olla. (Jopa helsingissä asti kävin! -.-) 
Katoin telkkaria, kuuntelin radiota ja itkin ja nauroin yksinäni niille läpille mitä sielt tuli ja päästin luovuuden valloilleen top modelin avulla. : DD Mut oikeesti, mun on pakko ainaki kerran viikossa kuunnella musaa ja piirtää samaan aikaan, se jotenki vapauttaa ne kaikki ideat mun päästä mitkä sinne aina kertyy ajan mittaa. 



Yritin tossa ettii jotain inspiroivia naisia julkisuudesta, jotka jollain tavalla koskettaa niin muodin, ku ihan asenteenki osalta, mutta en keksiny oikeestaan kenellekään molemmista kategorioista täydellisen hyviä perusteluita. Tykkään Rihannasta, koska se osaa pukeutua. Tykkään Keira Knightleysta koska se vaan on niin ihana ja koska rakastan sen hiuksia Ylpeys ja ennakkoluulossa. : DD Tykkään Blake Livelystä ja Leighton Meesteristä, koska ne osaa pukeutuu tosi hyvin ja on tyylikkäitä niin tosielämässä kun Gossip Girlissä. (Ekana bongaan niiden asut, ku katon ohjelmaa. ^^)



Mut noi ei oo tarpeeks hyviä perusteita. Hei, mun täytyyki huomenna oikein paneutua asiaan ja perustella viis julkisuuden naishenkilöä, miks ne on mun esikuvia ja miks ne inspiroi mua. : DD Must tuntuu, et en kuitenkaa keksi mitää, mut ei kai haittaa jos yritän. ; ))
Tost tuliki ihan näi randomisti mielee, et joskus koulus kysyttii jotai omaa idolia tms. eikä mulla todellakaa oo mitää "idolia" (mun äiti!!! -.-) mut se oli niin ku jotenki pakollinen juttu, et "no herrajumala kai sulla nyt idoli sentää on!!!". Joo no ei oo ei. Sit se pitää väkisin ettii jostai ja sit on iha sillai et ei oikeesti ihaile sitä henkilöö, vaan se nyt otettii randomilla tosta googlehausta. Että joo. Mut näitä asioita pohdin sitte huomenna. ^^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti