lauantai 2. kesäkuuta 2012

Hair 2012

Oon täs lähiaikoina miettiny ittelleni uutta hiustyyliä, kun tää vanha tukka alkaa vähän ärsyttää ja kampaajan käsittely ei ois varmaan pahitteeks näille mun kuolleille hiuksille. : )) Katoin netistä vähän inspiraatioo ja löysin pari semmostaki mitkä ei nyt välttämättä tuu kyseeseen, mut unelmoin niistä silti.


Kristenin hiukset näyttää just semmosilta ihanan helpoilta ja rennoilta, jotka vaan harjataan aamulla ja that´s it, missä mä varmaan viihtyisin parhaiten. Mun hiuksilla on joku hirvee ongelma, että ne ei voi mennä laineille täydellisesti, vaan menee ihan miten sattuu ja ne on sit pakko suoristaa joka aamu, ettei tarvi taistella niiden kaa koko päivää.

Kristenin hiukset on myös ihanan kuohkeet ja just sitä mä tarviin mun hiuksiin - kuohkeutta.
Lindsay Lohanilla ei oo niin täydellisen kuohkeet, mut musta toi vaaleempibrunette on kivempi.
Muutenki noissa Lindsayn pidemmissä hiuksissa mun mielestä toimii paremmin noi laineet, mut ei Kristenin hiukset huonommat oo. : ))



Otin nää kuvat tähän, koska musta Jenniferin ja Mileyn hiusväri on aivan ihana ja pituus on kans hyvä. Tykkään tosta keskijakauksesta ja sivuille laitetusta otsatukasta (tai etuhiuksista, jos se kuvaa sitä paremmin). Mileyllä on taas tommonen aika reilu sivujakaus joka tuo hiuksiin kuohkeutta ja joka tuskin mulla ainakaa pysyis. : DD Molemmilla on kuitenki tommoset kilometrin mittaset hiukset jotka ei Mileyn kuvassa tuu nii hyvin esille, mut tollasiin hiuksiin saa just erilaisia söpöjä kampauksia kuten esim. kesällä just joku nuttura tai vaikka Mileyn tyyliin sivuletti. Siks ehkä mielummin valitsisin näistä kahesta ku tosta Kristenin ja Lindseyn hiuksista, jos pitäis valita. : ))



If I have blond hair... Mutta ei oo ku on brunet... Anyway, taas mennään kiharalinjalla ja vähän lyhyemmillä hiuksilla. Noi Diana Agronin kiharat on vaan niin ihanat. ♥




Keshalla on aivan ihanat pitkät blondit kiharat ja vähän tummaa juuressa. Mä en tiiä onks noi hiuksia (tuli mieleen Kaksinkarkuteillä Flynn Rider "onks noi hiuksia??" btw : DD) noi tummat jotka liehuu tossa, mutta tykkään tosi paljon tosta blondi-tummanruskee yhdistelmästä ja tossa tyvessä se brune korostaa noita kiharoita kivasti. : )) Ihanat ihanat kiharat joissa mä en ikinä onnistu mun kihartimella...




Sit löysin tämmösen aivan ihastuttavan reuhkan. : DD Noi kreppikiharat on vaan niin suloset ja kun noi hiuksetki on tommoset vyötäröön asti. ♥ Like it... Näitä en nyt ehkä kuitenkaa oo ihan vakavissani suunnitellu (koska blondi ei sovi mulle) ku tohon tarvittais varmaan ihan kivat lisäykset, blondaus, kiharrus ja kolme pulloo lakkaa nii hiukset olis aika dead sen jälkee. Mut näis hiuksissa on ehkä just toi kuohkeus, runsaus ja pituus, mitä mä kans haluisin omiinki hiuksiini, jos tota tyyliä vähän laittais enemmä arkiseks.

Mulla saattaa olla jo aika selvä suunnitelma, mitä teen mun hiuksille (semmone mitä kaveri ehdotti), mutta jos se ei toteudu, jatkan mun ikuista hiuksien kasvatusprojektia, leikkaan vähän kerrostusta, että nää olis pikkasen kuohkeemmat tai sitte käytän jotai supershampoota, jolla saan eivastapestytki hiukset kuohkeeks. Paitsi että yleensä mä käytän shampoota ku pesen mun hiukset... Mut jotai mä kuitenki teen mun hiuksille. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti