perjantai 29. kesäkuuta 2012

I need some inspirations

Jumala vois pudottaa mulle taivaasta jotain ideaa postauksiin. Mä en keksi mitään. Oikeesti. Mut haluun silti kirjottaa edes jostain joten lähen purkaa mun syvimpiä mietteitäni tänne inspiroivien kesäisten hiekkaranta ja auringonlasku -kuvien kera. : ))

A5b0c41f2fcf32950a76ea0d157f9bfc_f7ae9def_large

Ääähh... mun piti nähä tänää yht kaverii mut niin ku mulle aina käy, jompi kumpi feidaa toisen just viis minuuttii enne sovittuu tapaamista. Tai no ei nyt ihan niinkään, mut tietenkää se ei käyny et poistun himasta ees tunniks jote täytyy vaa pitää sormet ristissä ja toivoo et tuleva viikonloppu sopis vähä paremmi.

Mua huolestuttaa muutenki se, että mun pitäis nähä yhtä tosi hyvää kaverii (ystävää, mite vaan), jonka oon tuntenu koko elämäni ja haluisin nähä sitä, mut sit en taas tiiä millon sille sopii ja koht kesä on ohi (kukaan ei sit masennu tosta) ja sit kuitenkaa me ei nähä jos me ei nähä kesällä ja aaaarrrgggg!!! Meen huomenna kauppaan ja ostan helikopterin ja perkele lennän sen luo enkä vaa itke täällä. Harmi ettei oo rahaa... Tää on jotenki hirveen masentavaa, ku ennen kesää vähän niin ku pilasin lähitulevaisuuteni ja nyt se tietysti vaikuttaa koko kesään niin et istun himas ja katon Frendien uusintoja nauhalta. Kyl mä tykkään istuu himassa ja kattoo Frendien uusintoja ja uppoutuu hyvään kirjaan ja peiton alle ku tuolla on perkele vaan 20 astetta ja poutaa, nyt tänne se 35 ja aurinkoista, mut koko kesä sitä... No away. Alan melkein toivoo et arki alkaa.

Mutta, koska oon tällane lapsi, joka haluu ottaa kaikesta tylsästäki kaiken irti, uskoo et mul on silti ihan kivaa, enkä haluu vaipuu masennukseen, nää asiat nousee pinnalle näemmä vaan sillo ku ei oo mitään muuta kirjotettavaa tänne. Ja näistä on pakko avautuu sit vaikka randomeille ku muute ne kaikki patoutuu mun sisälle ja mä ahdistun ja sit mä itken ja oon et miks mä itken ja sit mä masennun ja kuolen. Ei, en haluu kuolla sen takia, vaan... käsitellä asiat, omaksua, ymmärtää ja hyväksyä ne ja jatkaa elämää. Vittu joo on ihan perseestä tää kotona istuminen, mutta toisaalta, vois olla huonomminki. Mulle nousee enemmän ne asiat, joita en oo vielä saavuttanu, eräänlaisiks unelmiks, jotka toivon joskus kokevani ihan oikeesti. Mutta joo, tämmöst tää.

Tumblr_m6e9imkipp1r60zhwo1_500_large

Toine asia, mitä oon nyt miettiny, on se, että vuodenajat vaikuttaa hirveesti mun tunnetiloihin. : DD Tai siis, talvella on jotenki enemmän antitunteellinen, ku kesällä taas tulee eka sellane "jee kesä!" ja sit puolest välist eteenpäin kaamee haikeus et "täs tää nyt oli" ja toisaalta sellanen, et "onks tän pakko loppuu jo". Tavallaan ihan hirveetä, että joutuu lomalla, ku sais olla vaan ja unohtaa kaiken, miettimään tyyliin et "apua, koht koulu alkaa" ja kaikkee tollasta stressaavaa.
Eli asian ydin oli: miks kesä ei voi olla pitempi?! Tää on väärin!! Pidentäkää kesää!!

425011_330905386992160_369867343_n_large

Katoin Posh24 -sivuilla jotain Emma Watsonin after-before -jutskaa, ja mulle tuli heti sellanen olo, että pakko kattoo joku Harry Potter. No, meiän leffavalikoima ei oo niin laaja, joten en sitte kattonu Harry Potteria, mutta tajusin, että en oo pitkään aikaan kattonu oikeestaan mitään leffaa. Ennen katoin movie2k:sta leffoja, mut sit se alko jotai kettuilee mulle eikä enää suostunu toimimaan, ja sen lisäks ku viiden minuutin välein sielt pamahtaa ruutuun joku deitti-ilmotus, jos on joku iha random sinkku blondi, nii joo päivää oikeesti mä lähen kyl vetää. Et pitäkää jooko ne deittisivustot ja leffasivustot erillään ku kaikki ei niitä kaipaa samaa aikaan.

Mutta, haluisin ehkä kattoo sen leffan LOL, missä Miley Cyrus näyttelee, vaik se on varmasti joku teinilässynlää leffa, mutta täytyy kai jonku sellasiaki leffoja joskus kattoo.
Haluisin kans nähä Tim Burtonin Dark Shadowsin ja sit sen Snow White & Huntman. (Ei voinu kirjottaa suomeks, ku kuullostaa muute tyhmältä.) Ja tänä vuonna tulee kai Step Up 4 ja Salt 2, jotka haluisin kans nähä, joten jos jollain on leffalippui mulle nii pistäkää sähköpostii vaan tulemaan. No älkää kumminkaan, mutta olis joo hauska päästä leffaan.

Tumblr_m6cbmrzed61qg05oto1_500_large

Ai niin!!! (Muistan nää tosi tärkeet jutut tällai sit ku kaikki mahollisimman emotiaalinen - katoin ton sanakirjasta, joten tiiän mitä se tarkottaa : PPP - ja sellanen kyynelten sekanen tuskanen teksti on käyty läpi.)
Hehhee... : DDD Sain naapurin tädiltä kesätöitä. ^^ (Ja jos toi kuullostaa epäilyttävältä, niin sitä se ei ole, sanoinpa sen nyt vaan tolleen. : DD)
Mut siis, saatan ansaita huimat - tiddiddiiiidddiiidiitttiiittttiiiddiiiii!!!!!! - 10 euroa!!!!!!!!! (kaikki kaatuu nyt pyörtyneenä maahan... - ku meen kastelee kahen viikon ajan niiden jotain kukkia kun ne on poissa jossai lomalla. : DD I got a job! What a feeling! Njoo.. Mutta tällasta hienoo, must tuntuu, et must tulee babysitteri seuraavaks, ku naapurin tädit innostuu lähtee jonnekki bailaa ja sit "aaaiiii niiiiiinnn tos naapuris asuki se tosi mukava 14 vee tyttöne, sehä vahtii meiä kakaroita". Mut ainaki saan rahaa, et ei siin mitään. : )))

Mut joo, ei mul muuta. Paitsi et huomasin just, miten nää tekstit suhteessa kuviin lyhenee tänne loppuu kohti.
Ai nii!! Toine hirveen tärkee juttu. Oon kattonu hirveesti nyt kesällä jotai Frendei ja Simpsoneit ku tää mun täyttymätön tavote on joskus kattoo ne kaikki, nii esim. Frendeis just Phoebe ja sit Simpsoneis Lisa on sellasii eläinaktivisteja, kasvisyöjiä jne, ja mulle on tullu siitä joku inspiraatio ite ryhtyy johonki samanlaiseen. Ku haluisin tehä enemmänki ku allekirjottaa Green Peacen nettisivuilla jonku adressin, vaik on seki sillee tärkeetä, mut ku oon taas vaihteeks miettiny, nii joku konkreettisempi juttu olis hauska. Esim. just kasvissyönti tai sit olis siistii olla töissä jossai löytöeläin kodissa tms. (Nää mun lyhenteet. ♥)
Mut siis, ehkä tää perustuu siihen, että mulla on joku tarve tehä jotain hyödyllistä elämässä, että kun ittellä on hyvä elämä, niin haluu antaa toisellekin hyvän elämän. Tai jotain tollasta.

Mut nyt mun on selkeesti aika mennä nukkuu ku nää jutut menee koht sellasiks et niit ei kukaa kestä lukee. : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti