torstai 7. kesäkuuta 2012

Relax

Oi ihanaa, mulla on nyt kolmet kengät kesäks + converset jos tulee joku 10 astetta ja kaatosade keli.
Käytiin tänään ostoksilla ja oli kaamee pettymys, kun en löytäny oikeestaan yhtään mitään ees H&M:ltä ja sieltä nyt yleensä tarttuu jotain mukaan. Kaikki kenkäkaupatki oli aika pettymyksiä, kun äitillä on joku etten mä muka osaa kävellä koroilla, eikä mulle siks saa ostaa korollisia kenkiä, ei ees vaikka ne olis 5cm ne korot. Ja nyt ku haluun vähä leijuu nii oon ihan oikeesti oppinu kävelee koroilla ja pystyn kävelee muutaki ku sitä helvetin moista sipsutusta joka näyttää niin typerältä, että ei oikeesti häpeen itteeni jos kävelen vielä joskus niin koroilla...
Ja oon käyttäny 10cm korkoja pariinki kertaan koko päivän, eli täytyy sanoo et alan olee jo aika mestari. -.- No ei, mutta joo.. : DD

Tumblr_m59falhrru1qep56go1_500_large

Mut sit käytii jossai iha random kenkäkaupassa, joku Klick vai mikä se oli ja sielt löyty yhet ihanat ruskeet gladiaattorisandaalit (mulle ne on gladiaattorisandaalit, vaikka kuka sanois mitä) ja sit leopardikuvioiset balleriinat. Mulla on viime kesästä sellaset kirkkaat, vähän pinkit balleriinat, joten aattelin jättää punasen sävyt nyt kokonaan sinne kauppaan.

Eilen mentiin pikkusiskon kanssa mummolle ja oikeesti siellä on vaan niin rentoo verrattuna siihen kaameeseen kiireeseen ja stressiin mitä joutuu kotona koko aika kokemaan, että oikeesti ihmettelen etten oo saanu jo sydäninfarktia tai jotain tästä kaikesta stressistä.
Kävin lainaa kirjastosta kasan kirjoja (miten mä ne ehin lukee??) ja löysin samalla kaikki One Piecet, joita ei ilmeisesti ole viititty ostaa tonne meiän kirjastoon, kun onhan se erittäin mukavaa kun kaikki sarjat menee järjestyksessä 1,3,4,5,12. -.- Joo... 

Tumblr_m56ipintqn1ql1d96o1_500_large

Musta toi sää vois vähä lämmetä, ku toi +15 ei vaan oikeesti oo mikään kesä, mun puolesta marras-maaliskuuhun vois olla tota luokkaa se lämpötila ja sit niinku huhti-syyskuu olis joku +25-30 astetta nii tarkenis ottaa aurinkooki.
Mä en kestä ottaa aurinkoo sillai kolme tuntii putkee ku alkaa pyörryttää ja kaikkee, nii tää mun tasanen rusketus jakautuu vähän eri päiville ja näillä säillä mä oon nyt sääristä ruskee, kädet sillai ihan semi ruskeet, ja vatsa ja naama on sit vaaleempaa sävyy ja selkäpuoli on varmaa iha valkone. Että tänne nyt ne hellekelit ku on kerranki aikaa ottaa aurinkoo.

Suunnistan kohtapuolin suihkuun, aamulla herätys seittemältä ja meen kuulemaan lausuntoo et onks mun elämä nyt ohi vai selviinkö vielä hengissä jonki aikaa. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti