perjantai 15. kesäkuuta 2012

Lovely dresses ♥♥ ja vähän muita asioita : ))

Joo no mun ei  pitäny inspiroitua niistä juhlamekoista, mutta tottakai oli pakko käydä vaan vilkasemassa niitä. Huvin vuoks. Ja löysin aivan ihania mekkoja, joista mun on nyt pakko laittaa kuvat tänne. ^^ Petraan ens kerraks. ; ))













































1. Tykkään tosta merellisestä sävystä ja epätasasesta helmasta. ♥
2. Toi yläosan nyöritys on ihana. Muutenkin koko mekko on söpö ja tyttömäinen ja helman pitsi korostaa sitä hyvin.
3. Mä en pääse vielä tänä kesänä yli kukikkaista mekoista - varsinkaan mustalla pohjalla.
4. Ihanan pirtee mekko, johon yhdistettynä sopivasti ruskee vyö.
5. Tykkään tosta grafiittiprintistä simppelin yläosan kanssa. : )
6. Yksolkaiminen, oranssihtava mekko. Aika cute. ♥

Joo... Ihanaa, että tuolla ulkona on nyt vihdoin lämmin, mutta mulla on koko aika kuuma. Tai ei mitenkään ahdistavan kuuma, mutta silleen, että shortsit ja toppi riittää hyvin varsinkin kun kotona oleilee. Mutta sitähän tässä on toivottu koko syksy ja talvi ja mä lupasin olla valittamatta. : ))

Katoin tänää Vampyyri päiväkirjojen uusintoja nauhalta, koska oon jääny niistä kokonaan paitsi telkkarin muodossa sillon kun ne alko. Ja petyin pahasti. Ehkä se johtu siitä, että odotukset oli korkeella kirjojen jälkeen - jotenki oletti, että "tää on varmasti kuvattu paremmin" tms. - tai sitten se johtu siitä, että aika monia asioita oli muutettu. Ensimmäisenä pisti silmään tietysti se, että kirjoissa Elenalla on blondit hiukset - TV -sarjassa brunet, kirjoissa taas on Elenan pikkusisko Margaret, ja telkussa pyöriikin kuvaa Elenan pikkuveljestä joka vetää kamaa ja kaikkee tollasta. Välillä nauroin muutamalle kohalle, kun ei niitä oikeesti voinu ottaa tosissaan - jollain on kamala vampyyrinpurema kaulassa ja hyvä ku vähän jotain epämäärästä mustaa ja se "veri" näyttää jotenki tosi laimeelta. Muutenki kaikki raa´at (vähemmän tai enemmän) kohdat jätettiin näyttämättä ja ikäraja oli K-12. K-9 ennemminki. Pitäis varmaan alkaa kattoo suoraan kolmoskaudelta (onks niitä niin paljon?) jos se tois vähän enemmän jännitystä. Toisaalta, annan tolle nyt mahdollisuuden, kun se oli kuitenkin vasta eka jakso.

Oon huomannu, että tää blogi on lähteny vähän enemmän tonne vaatepuolelle, noilla kaikilla postauksillaan ja tänään julkasin yhen varastossa olleen matkustus postauksen vaihtelun vuoks. Oon miettiny jotain soittolistan tapasta julkasta kans pikapuoliin. Mietin tässä, että jos löytäisin jonku kivan haasteen, voisin toteuttaa sellastakin, kun täällä blogissa ei oo kauheesti haasteita ollu, ellei lasketa sitä kirjahaastetta.

Mulla oli siis ennen tätä blogii pitkään yks toinen blogi, jonne kirjottelin kaikkee aina päivittäin ja tolleen ja oon tän blogin alotettua lopettanu siellä käynnin. Silti mulle tulee viel sähköpostiin, jos joku on kommannu jotain sinne, ja yks päivä ku katoin meilei, löysin johonki iha random vanhaa postaukseen, - joka on ihan järkyttävä (ku luin sen äsken), yritin sepaa siin jotain scene tyylistä, ja se teksti oli tyylii "tää on tää ja emmä sit tiiä" - kommentin, joka on nyt tos alapuolella, ku oikeesti, se vaan piristi mun päivää ja jotenki kerto siitä, et mitä sitä on pienempänä menny kirjottelee asioista, joista ei oikeesti tiiä yhtään mitään. : DD Tässäpä se kommentti ja jos itse kommentin kirjottaja tän näkee nii kiitti hyvistä nauruista ; DD, sä oot niin oikeessa :

"jotenkin datailyn yhteydessä tää sun juttus tuli esiin ja tässä sai kyllä mukavat naurut:) Kiitokset siitä, mut jos rupeet kirjoittelee jostaki tyylistä sun kannattais ees tietää siitä tyylistä jotain. Saati toi Millionairesin juttu, siitäkään ei ois “soopaa” sönköttään vaan tietoo :D joo, hei vain & toivottavasit oot kehittyny tähä päivää mennessä."

Tämmöstä. Mut meen nyt tsekkaa noi ton vanhan blogin enkuks kirjotetut kommentit googlekääntäjän kaa. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti