keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Little break

Olin maanantaista asti mummolla, joten postauksia ei oo tullu sinä aikana ja aattelin, että voisin nyt vaihteeks kirjotella kuulumisista ja näin. : ))

A-colorful-beautiful-24_large

Tiistaina mentiin shoppailemaan, mikä pelasti tota mun mekkotilannetta aika kivasti. Ostin Spiritstoresta kaks iiiihanaa mekkoa, joista laittaisin kuvan, jos omistaisin sen kameran ja sit yhen topin. Noiden yhteis hinnaks tuli lähemmäs sata euroa, joten mun on turvallista shoppailla tossa kaupassa varmaan vaan jonku muun kun mun oman lompakon kanssa.

Tumblr_lpwbx4k0hs1qb8a3ro1_1280_large

Onlysta löysin kans yhen mekon ja J&C:sta topin. : )) Olisin tarvinnu rannekoruja, mutta tietenkään niitä ei voinu ostaa kun ne on "turhia" ja "mihinsä niitä muka käytät?? sulha oli kuus vuotiaana tosi nättejä rannekoruja ku viimeks näytit niitä...". Ei helvetti oikeesti... -.- Mut sit ku saan rahaa nii mä meen suoraan ostaa miljoonatsiljoonaa rannekoruu ja ainaki kymmenet korot!!

Amazing-animal-awesome-beautiful-beauty-favim.com-452332_large

Tänää reissattii hesaan, eka kauppatorille (ne japanilaiset turistit... ne on ihan outoja : D) ja sit käytiin stokkalla, sokoksella ja kampissa ja foorumissa. Löysin Sokoksesta ittelleni ihan siedettävän huivin, joka on sellanen sininen, missä on jotain riikinkukko juttuu, et kai mä sit sitä joskus käytän.
Nyt vaan ärsyttää, et mitkä kengät ois hyvät niiden mekkojen kanssa ja ku tarvisin parit korolliset kengät ja apua... Hirveen hankalaa ku oon tämmöne köyhä pummi joka elää muiden rahoilla... Ei voi ikinä ostaa sitä mitä ite haluu...

Tumblr_m6aeuyw9ce1qmb9tno1_500_large

Mutta. Ihanaa olla taas kotona, koska mä en kestä tässä lähi kuukausina varmaan yhtään mummolaa ja haluun nähä kavereitaki ja vaan maata kuolleena tai ottaa aurinkoo ja lukee kirjaa ja kaikkee tollasta mitä nyt kesällä pitääkään ikinä tehä.

Tumblr_m67n4mylru1qksoqno1_500_large

Etin tos yks päivä niitä haasteita tänne blogiin ja löysin yhen sellasen yhen postauksen haasteen, jonka julkasen tässä lähipäivinä. : ))
Nyt meen purkaa kamat ja sit lukee 13 kirousta. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti