lauantai 30. kesäkuuta 2012

Friends will be friends

Jos kerron ton otsikon jälkeen, että näin tänään pitkästä aikaa yhtä hyvää kaveria, niin kuinka moni yllätty?
Mutta siis, chillailin taas vaihteeks himassa melkein koko päivän, meikittömänä ja hiukset harjaamattomina. Sit neljältä tulee viesti et "me nähään tänää" ja paniikilla vaatekaapille ettii jotain fiksumpaa ku farkut ja toppi, ja päädyin sitte mun puol leopardi mekkoon. Kaikki erikseen joo ja näyttää taas viis vuotiaan kirjottamalta.

Siinä välissä ku venasin kaverin bussia, ehin käymään naapurissa kattomassa sen että mitä kukkia piti kastella ja missä ja mihin jätetään ne kastelukannut ja sovittiin palkasta ja siitä että haen postinki ja käyn siellä pari kertaa viikossa ja pala pala ja isä tietysti oli mukana ja ehti jutella mukavia matkailusta, keittiönkaapeista sun muusta elintärkeästä ja mä katon kelloo sillai ei helvetti mun täytyy nyt lähtee ja lopulta juoksen sieltä hakee himasta laukkuu ja tollee.. Oli taas pitkä lause.

But I am really happy now, koska ette arvaa miten hyvä olo tulee, ku näkee pitkästä aikaa kaveria, jonka kanssa on ennen viettäny almost joka päivän, ku ollaan oltu samalla luokalta kolmosesta asti ja nyt ei sit olla nähty kuukauteen niin joo... Vaik olin vaan vaivaset kolme tuntii sen kaa niin ainaki sai puhuttuu kaikkee ja tolleen.
Kasilta juoksin himaa saunaan (nää mun kotiintuloajat vastaa mun kuus vee pikkusiskon kotiintulo aikoja... -.-) ja kattoo Selviytyjiä. Mulla on joku sellane juttu, että jos alkaa kattoo jotain sarjaa niin sitä pitää seurata sit aina ku se tulee et ei mitää yksittäisii jaksoi. Joten nyt oon kahlittuna TV:n ääreen myös lauantai-iltasin 21.00-22.00.

Mulla on nyt huutavatarve kenkiin. Niin ku nyt kuvitella saattaa, aina ku meen kauppaan ja oon sillain et "nyt ostan ne korot" nii kas kummaa mä löydän heti ekana jonku tosi söpön laukun ja oon ihan et "tää on ihana, mun on pakko saada tää!!". Sit katon hintalappuu sillai et "oho kaikki mun rahat jotka mul on mukana menee tähä" ja sit et "no ei se mitää ku kuitenki tarviin tätä siihe ja siihe nii pakko ostaa". Ja sillon ku mä oon kaupassa mä unohan kaiken muun joten goodbye my shoes shopping... -.- Pakko liimaa otsaa joku lappu et "osta ne helkkarin kengät!!". Mut täs mun "ostoslista" kuvin. (Inspiroiduin jälleen...)

Ann pump
Biancon täydelliset tollaset vaaleet korot, jollasii mä tarvisin, koska yllätys joka asuun ei sovi tummansiniset korot. Ja hintaa noilla on 69,95e.



Spiritstoren ruskeet nilkkurit olis kivat ainaki sit syksyllä, vaik toi väittää tuol sivuilla et nää on beiget mut mä en usko. Nää on 59,00e, halvemmat ku noi ylemmät, mut toisaalt näitäei tarttis vielä... Valinnan vaikeus... (Tai rahan puute.)

Nelly  Shoes - Annie
Nellyn peruskorkkarit mintunvihreenä 49,95e.

Noi ekat Biancon kengät on tosi söpöt. ♥ Like it. Mut saa nyt nähä mitä ehin ostaa mistäki vai jätänkö kaikki ostoksen New Yorkiin jos sieltä löytyis jotain hauskaa.
Ja jos en oo jo tääl maininnu, niin hyviä asuinspiksiä saa tältä sivustolta: www.chicisimo.com
Tuol on kasapäin ihmisten asukuvia ja just sellasia tosi inspiroivia, eli ei mitään pelkkää farkut-paita yhdistelmää.

Mutta nyt riennän pois koneelta. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti