maanantai 2. heinäkuuta 2012

I´m wide awake

Jos taas aluks käydään tällain psykologisesti mun tuntemukset läpi ja mennää sit muihin juttuihin?
Oikeesti, eilen musta tuntu, että mä en tee mitään mun elämällä, missaan kaikki tilaisuudet ja että mun elämä menee vaan ohi ja koht huomaan et siinä se sitten oli ja todellisuudessa mulla ei oikeestaan oo juurikaan mitään unohtumattomia kokemuksia elämästä, pelkkää tavallista arkea.

198420_261400513961692_1315237730_n_large

Tää alko siitä, kun pikkusisko ja isä lähti eilen kattomaan EM- yleisurheilukisoja ja mua ei silleen kiinnosta yleisurheilu missään mielessä, mut oon joskus huvikseni kattonu niitä kisoja telkkarista. Sit päivällä mulle tuli sellane olo, et oisko sittenki pitäny mennä, vaik aluks olin et joo en todellakaa oo menossa. Mut en haluis katuu mun päätöksii, ellei ne oo tyyliin jotain "sytytän nyt tän talon tuleen enkä jää siitä kiinni" -tyylisiä, koska mä en haluu stressaa itteeni millään hirveellä katumuksella ja syytöksillä.

Tumblr_ls77zyixwn1qegqx7o1_500_large

Siks mä taas eilen päätin, että mä tartun tilaisuuteen niin usein kun mä vaan voin, koska elämä on tehty elettäväks ja mä en oo muuten ku ehkä mieleltäni rajoittunu käymään tapahtumissa, viettämään aikaa ihmisten kanssa ja tekemään asioita. Oon käyny tän läpi aikasemminkin, mutta mun täytyy selvästi työstää tätä taitoo ittessäni. Niinku mun kaameeta ihmispelkoa. : D

Tumblr_m5jpoauwti1qfmpqko1_500_large

Ja kaikki tämä saatteena siihen, että eilen katoin Espanja-Italia futismatsin, vaikken oo koko kisoja seurannu, ja tätäki pelii tulin kattoo puol tuntii myöhässä, mutta näin kolme neljästä maalista ja ymmärsin sen, että Espanja teki historiaa niissä mestaruusvoitoissa, sekä siinä, että voitti loppupeleissä 4-0, ja sen, että Italian puollustus oli perseestä. : DD Yritin muistaa ne kaks tärkeetä futispelaajaa, josta mun kaveri oli mua valistanu viime kesänä, mutta mielenperukoilta löyty vaan Fernando Torres, joten siihen se sitten jäi. Musta ei vaan yksinkertasesti oo seuraamaan futista. : ))

Tumblr_m6iffggpda1qhcz3co1_500_large

Ihanaa, et toi sää tuolla ulkona on alkanu vähän lämpeemään (oliko ehkä aikakin???) ja tunnetusti just sillon mä oon himassa, eli mä nautin auringon paisteesta sitte ikkunan läpi. Mut ainaki on kesä. ♥
Jouduin tänään tosin ulkoilemaan, kun pikkusiskon oli pakko päästä jäätelökiskalle, ja sen jälkeen puistoon riehumaan (ja kuka kanto sitä helkkarin potkulautaa koko aika??!! murhh... >: (( ) ja sen jälkeen tehtiin vielä pieni metsäretki, jonka tuloksena itikka kuoli mun käsivarrelle ja kyseessä ei ollut aliravittu itikka, koska se veri peitti aika kivasti mun käsivartta. On se mukavaa, ku mun käsivarsille tullaan kuolemaan... -.-

Tumblr_m6izxgvesq1rq3dyyo1_500_large

Oon miettiny pääni puhki kaikkia mahollisia postausaiheita, jotka ei liity vaatteisiin, koruihin tai kenkiin, enkä oo juurikaan keksiny mitään. Toteutin yhen haasteen tossa vähän aikaa sitten, joka - kiitos ton ajastusjutun - hävis tonne vanhempien postausten sekaan, mutta jos joku haluu kattoo niin kategoriasta "haaste" tämä kyseinen juttu löytyy. : )) Mut tähä loppuun ajattelin laittaa pari päässä soivaa biisiä (kertooko otsikko mitään?? : D), jos kiinnostaa kuunnella. ^^

P.S Pelin jälkeen kentälle juoksevat metrin pituset lapsoset sulatti mun sydämen täysin eilen. ♥ Ja niillä oli vielä samanlaiset pelipaidat ku pelaajilla... aaawws.. : DD









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti