keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Fanipostia ja tavoitteita

Mulla on nyt päällimmäisenä mielessä kaks asiaa, mistä halusin tänne kirjottaa: faniposti ja tavoitteet. Noi tavoitteet liittyy siihen, kun mulla on sellanen "100 asiaa ennen kuolemaa" -lista, joka lähinnä antaa inspiraatiota mitä kaikkee sitä vois elämässä tehä, enkä ota mitään paineita, et "nyt mun täytyy ennen kuolemaa tehä sitä ja tätä ja tota".

Tumblr_m7hq1me0vg1qevifno1_500_large

Googletin ton 100 asiaa -jutun ja löysin parille keskustelufoorumille. Siellä jotkut oli listannu vaikka mitä ja kyseli muilta ihmisiltä, että onko heillä samanlaista listaa ja mitä siinä on ja blaa blaa blaa. Noita listojahan löytyy Googlesta jonkinverran, luettavista kirjoista kuunneltaviin albumeihin. Tuol foorumil joku oli laittanu jotain, et se ei todellakaan oo tekemässä mitään tollasta listaa, koska kuolema ei kysele mitä on tehty elämässä ja kaikkee tosi syvällistä siitä, miten "kuolema on ystävä". (Jo toi lausahdus vähän pelotti mua, sori vaan.)

Mut musta ihmisellä on oikeus elää onnellinen elämä. Vitut mistää kuolemasta, jos sä oot intoo täynnä tekemässä kaikkee mahollista, mistä tykkäät, mikä antaa sulle voimaa, mikä inspiroi sua ja tekee sut onnelliseks ja saa sut elämään. Kuka oikeesti vaan istuu tumput suorina sillain et "en pelkää kuolemaa, kuolema korjaa minut pois tästä kamalasta ja hankalasta elämästä". Ymmärrän joo, että jotkut aattelee, että tollanen lista jotenki "pakottaa" ihmisen tekemään jotain, mutta mun osalta ainakaan kyseessä ei oo mikään pakonomanen juttu. Ja mä voin kyl repii ton listan millon tahansa ja vaikka polttaa sen jos se mua sitoo tai alkaa stressaa.

Tumblr_m7p5gfxbr61rblojlo1_500_large

Must ihmisen pitää hakee (ainaki joidenki jossain elämän vaiheessa. tietysti on niitä jotka juoksee koko aika paikasta toiseen, eikä ehi ikinä aattelee sanaa tylsistyminen) inspiraatiota elämäänsä. Inspiraatio tuo elämän halua ja innotusta tehä sellasta, mitä ei välttämättä tekis ellei olis ihan täpinöissään, et "nyt mä sen teen!!". Ja nää on vaan mun sanoja, 14-v. tytön maailman kuva on lähinnä pumpulia, ei mitään suhderiitoja, kenenkää tappamista tai rahavaikeuksia. Mun kohdalla.

Mut siis, haluun vaan sanoo et hei come on "kuolema on ystävä", mitä helvettiä??? Jos oot kuolemassa, nii ota kaikki irti mikä on mahollista, jos et oo kuolemassa, elä. Kuoleminen ei oo mitenkää yksinkertanen juttu ihmisen pääkopan sisällä. Kyl mä pelkään kuolemaa, mut yritän hyväksyy sen. Ja jos joskus sen hyväksyn, niin tuskin rupeen sitä ystäväks kutsuu. Kyllä se varmasti on jollekkin sellaselle ystävä, joka kärsii ihan oikeesti, jolla on tuskia, mutta terveelle, hyvin voivalle ihmiselle? Ei. Yritän elää päivän kerrallaan, ottaa kaiken irti ja nauttii pelkästä himassa istumisesta, kahvi kupposesta TV:n ääressä, kirjan lukemisesta, mistä vaan turhasta ja sellasesta, jolla ei maailman mainetta saavuta. Toivon, että saan elää pitkään, mutta koskaan ei tiedä millon oma aika koittaa.

Enjoy-life-14_large

Ja vähän synkemmistä aiheista tohon fanipostii. : DD Onkohan ihan hirveetä, jos laitan kaks näin ääripäästä ottua aihetta samaan postaukseen?? : DD
Mut toi edellinen teksti pläjäys siis johdantona tähän. Mulla on toi kamala kiistanalanen lista mun huoneessa tälläkin hetkellä; kesken - valmistuukohan se koskaan?? - ja siellä lukee et haluun lähettää joskus fanipostia.
No, eilen googlasin aiheesta ja sain inspistä laittaa fanipostia parille julkkikselle, yhtenä niistä mainittakoon J.K. Rowling, lähinnä kiitosta Harry Potterista - aivan upeasta kirja- ja elokuvasarjasta.

En ollu koskaan tullu aatelleeks, että siihen postiin saattaa joku joskus vastaakin. Aattelin vaan, et paperille sönkötetään jotain englanniks, kirje postiin ja that´s it. Asia ei ollutkaan aivan näin, vaan kun luin noita keskusteluja netistä, oli aika monet saanu joko kaikille faneille lähetettävän kuvan nimmareineen + ehkä jonku kiitos lappusen, tai harvat ihan julkkiksen ite henkilökohtasesti kirjottaman kirjeen.

Tumblr_m7q50tx6py1rzjfwho1_500_large

Musta ois tosi mahtavaa saada jonku henkilön nimmari, jonka työtä ihailen, ja joka on pelastanu mun päivän useemmin kun kerran, olkoonki sitte jollain tulostimella tulostettu random kuva, jossa on se sama nimmari, joka kaikille jaetaan. Onhan se julkkis silti sen joskus kirjottanu. : D
Ja mitään henkilökohtasta kirjettä en ainakaan ite oottele, jos saan ton kirjottamisen alulle, mutta se olis kyl ihan unelmien täyttymys. ♥ Mun innostusta vähän latisti se, että jotkut ei ollu saanu useemmaltakaan julkkikselta ees sitä perusfanisettii, mutta mulla on suunnitelma, jonka pitäis toimii, kiitos erään sivuston, joka neuvo täs faniposti asiassa. >: DD

Perussähköpostia en aio lähettää. Niin tylsää, niin arkipäivästä. Tai en ainakaan ekaks fanikirjeeks, saa nähä sit joskus. Eilen yritin vähän selvitellä tätä etanaposti lähetyshommaa, että kuinka toimii jne.
Ja osottautuhan se vaikeeks löytää niitä osotteita. Katoin eka parilta eri nettisivulta yhen osotteen, ja yllätys ne oliki kaks ihan eriosotetta. No en tietenkää haluu laittaa summa mutikassa osotteeseen A, kun se voi ollakin osote B, joka menee perille. Virallisilta fanisivuiltaki yritin kattoo, mut kone ei päästäny, ja kun katoin ihan virallisilta sivuilta, niin siinä lukee jotain englanniks (minä & googlekääntäjä ♥), että "muut julkiset tiedustelut" or something ja mä olin et ei perse en mä tonne mitää kirjota.
Mutta löyty niitä osotteita lopulta. : )) Suosittelen lämpimästi noita virallisia fanisivuja, en mitää pilipali vuonna 2001 päivitettyjä, joissa lukee "emme vastaa muutoksista". Niiden osotteilla ei varmana mee perille.

Tumblr_m7q45otwtn1rpdwj3o1_500_large

Eli tällästä. : )) Mulla on joku kaamee ongelma, että aina ennen ku meen koneelle, päässä pyörii miljoona eri nettisivuu mis mun pitää tehä sitä ja tätä ja tota, ja sit ku istahan koneelle, niin bam, oon ihan pihal et mis pitikää käydä. Sama on näide postauste kanssa. Jos en päätä tyhjentää tota mun luonnoskokoelmaa (siellä venaa 5 luonnosta julkasuvuoroaan... : )) ei ole yhtään täyttä ^^) ja haluun tehä jonku tällasen mun sepustuspostauksen, niin heti ku saan puhtaan sivun eteen nii kaikki ajatukset juoksee miljoonaan eri suuntaan ja mä yritän saada niitä kiinni, et pääsisin kirjottaa, mut eihä siitä mitään tuu. Sit täytyy hetkeks mennä pois ruudun äärestä, kaikki ajatukset palaa takas ja kirmaan takasin, että ehin saada asiat ruudulle.

Tällasta tää mun bloggailu siis on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti