lauantai 21. heinäkuuta 2012

Mihin tää aika on menny??

Mietin tota ihan tosissani kun mun känny ja kone molemmat näyttää päivämäärää 21. heinäkuuta. Että sellasta. Musta tuntuu, että en oo tehny mitään, ja hups, kohta on elokuu. Onneks on sentään se matka viel edessä, ettei mun tartte alkaa tääl tunnelmoimaan ja vellomaan omassa surussa koulun alkamisen takia.

Tumblr_m6hpe9nvqp1r8fpnvo1_500_large

Tosiaan elokuun alussa on yks hiljanen viikko täällä blogin puolella, kiitos ton ajastustoiminnon, joka on suoraan sanoen ihan perseestä, koska ei se mitään ajasta. Siispä kaikki mun luonnoksina olevat postaukset, jotka voisin ajastaa, jää tonne lepäilemään ja julkasen ne tässä kun siltä tuntuu. : DD Mua vähän epäilyttää, että miten nää matkakuvat tulee onnistuu, ku mul ei oo omaa kameraa, perheen ns. "yhteinen kamera" meni rikki puoli vuotta sitten, eikä tiedossa oo uuden kameran ostamista. Joten kuva matskuu NY:stä saadaan mun upeella kännykkäkameralla, jonka laatu on vähän mitä on. Mutta siis elokuussa-syyskuussa sit joitain postauksia Nykistä. : ))

Tein yks päivä aika pitkän listan kaikesta, mitä mun pitää ostaa, ja eilen kävinki vähän kaupoilla. Oli ihan jees yksinään käydä shoppailemassa, vaikka tietysti se kaverin kanssa on paljon hauskempaa, mut ah se tunne ku sä näät jonku ihanan mekon ja sun kamu tulee sielt sillai "kato vähän söpö mekko!!!" ja viilettää jo kassalla... -.- Tästäki aiheesta postausta kun saan ladattua kuvat mun laadukkaasta kännykästäni koneelle. : )) Ja jos joku ihmettelee, et miks kuvaan jos kamera on niin paska, niin haluun jotain todistusaineistoo tänne. : DD

165100_181150101925055_112397672133632_442116_5325490_n_large

Tänää käytiin aamupäivästä poimimassa mansikoita : DD ja iltapäivällä oltiin mummolla syömässä ihania lettuja. ♥♥ Koht meen saunaan ja sit kattoo Selviytyjii. : DD
Bongailin muute youtubesta biisei ja tämmösiin tuloksiin tulin:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti