sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Vähä lämmin

Miks alkukesä (no yli puolet kesästä) oli sellasta sataa kaatamalla ja sitte on yks päivä +20 ja muut päivät onki pilvisiä ja nyt yhtäkkii hyvä ku pystyy hengittää täs kosteudes. Mäki juon koko aika vettä, vaikka mulla tää veden juonti yleensä jää pariin lasiin viikossa. : D Ihana istuu koneella, kun muutenki ilma on +30 viel illalki ja kone viel lämmittää entisestää... Mut ku on pakko käydä koneel nii on pakko.

Tumblr_m7xqwm9seo1rz9vb1o1_500_large

Yritän saada ton ajastusjutun nyt toimimaan, ja se onkin testissä nyt, että saisin sen meiän matkan ajaks tänne blogiinki jotain elämää. Toivottavasti toimii. ^^

Käytiin tänään Jumbossa äitin kanssa ostamassa lennolle lukemista ja kattomassa vaatteita. Nyt mulla on Cathy Cassidyn Kirsikkasydän luettavana, kun ajattelin, että mun pitäis ehkä lukee se. Ärsyttävää kun kirjakaupoissa aikuisille on tietysti jotain ihan random pokkareita hyllyt täynnä, mut sitku yrittää ettii jotain nuorten kirjoja nii ne pokkarit rajottuu Twilightiin ja Harry Pottereihin, jotka molemmat on jo luettu. -.- Pokkari olis ollu varmaan paljon helpompi tunkee myös käsilaukkuun, mut toi Kirsikkasydän ei nyt kauheesti paina ku sivujakin on vaa pari sataa. Saa nyt nähä riittääkö siinä viihdykettä kaheksaks tunniks. ; ))

Tumblr_ln10nyrdf51qb7a9vo1_500_large

Ai nii... laitoin joskus tänne blogiin ne H&M:n ihanat korolliset kengät, jotka olin samantyyliset löytäny myös Lindexistä tasapohjasina. Nyt ku kävin Jumbon Lindecxissä, nii nää mun unelmien kengät oli -70% alessa ja niiden se alkuhinta oli kolmekymppii... Damn... Ja siin vaihees mulla alko olee jo lomakko aika tyhjä... Yritän lohduttautuu sillä, että en mä niitä kuitenkaa olis halunnu, ku halusin ne hm:n kengät.

Ja oikeesti, jotain rajaa sillä ihmisten päälle kävelyllä. Olin kattomassa jotain koruja yhessä kaupassa nii sieltä tulee joku tyttölauma, jolla on ihanku jonku seuran vaatteet päällä ku kaikki oli pukeutunu samalla tavalla. Eka mä meinaan mennä sitä kautta, mistä ne on tulossa, mut sit meninki toisten hyllyjen välistä, etten jää alle. (Kuin helvetin hankala on huomata 156cm:n tyttö, kun tommoset metrin mittaset kolme vuotiaatki huomataan?????) No sit ku huomasin, et tuolha on jotain ja meen kattoo niit niit ei saakeli sentää ku ne yhet tulee taas just siitä samasta pikku rakosesta josta mä oon menossa ja mä väistin niitä jo kerran. Sit ne vaa kälättää siin englanniks jotain ja oon aika varma, että hyvä ku ees havainnoi että siinä saattoi olla eräs muukin niitä koruja kattomassa.
Ja näitä samanlaisia tapahtu aika monta. Täytyyki ens kerralla vaa kävellä päin ja alkaa huutaa et mitä helvettii sä käyt päälle??!! : DD

314056_10151006420903141_1246920084_n_large

Mua taas vaihteeks vähä ärsyttää mun oma muisti ja muistaminen. Päivällä ku oltiin menossa kaupoille, mulla oli sata asiaa mielessä, mitä mun pitäis tehä tänää ja ku me tullaa sielt nii bam - pää ihan tyhjä. Tää ei voi olla todellista, oikeesti joku tatuoi muhun kohta ne asiat, jotka mun on pakko hoitaa ennen matkaa koska mun pää on selkeesti pehmentyny loman aikana nii että hyvä ku aamulla muistan herätä. Ei siin mitää mut jos torstaina muistan lentokoneessa, että en nauhottanu maanantain Gossip Girliä nii mä en kyl kestä. : DD Pakko muistaa nauhottaa se!!
Ja sata muuta ohjelmaa joita yritän taas kattoo ens vuoteen mennessä.

Tumblr_m6770ctbku1qg3q9eo1_500_large

+ Katoin sittekki avajaiset, vaikka aattelin, etten kuitenkaa muista. : DD Hyvät oli. ^^ Ois ollu varmasti iha siistii olla siel paikanpääl, mut kyl se tunnelma TV:n kauttaki välitty. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti