maanantai 16. heinäkuuta 2012

Fall??

Listasin eilen illalla kaikkee mitä tartteen, ja siitä tuliki aika pitkä lista. Toivon, et löydän ainaki osan tavaroista  sieltä Nykistä, koska haluun ennen kouluu ainaki vähä vaatteita ja laukun, että selviin taas vähän aikaa.

555796_393477737381491_387942219_n_large

Eilen ku tein sitä listaa, innostuin kaikista syysvaatteista ja muutenki syksystä. Musta tää ei oo normaalii koska mä roikun henkisesti aina viime hetkeen saakka kesässä, enkä syksylläkää haluis siitä luopuu vaik koko maa olis iha musta ja lehdet jo pudonnu.
Mutta syksy on tosi kaunista aikaa. (Ku mä luen tätä syksyllä, mä itken.) Musta se on silleen vähän kesä, mut ei talvi ja kaikki mikä ei oo talvee on jees. : DD Mun kesä on ollu nyt mahollisimman rauhallinen ja semmone "istutaa himas" -fiiliksel on menty täs pari kuukautta. Ehkä se syksy sit taas tois tullessaan sellasen ihanan kiireen ja sellasen "uuden alun", mitä ehkä kaipailen tässä pikku hiljaa. Mulle alkaa jo kauppareissu muodostuu päivän kohokohdaks, somebody help me maybe???

Mut siis, täällä yks ainoo joka venailee innolla kesän loppumista, päivää. Tää kesä ei oo todellakaan ollu mikään helleaaltojen vyörymä, et ihmiset tekis tääl kuolemaa veden puutteesta ja liiasta helteestä ku mittari näyttää +45... Jos olis ollu sellanen kesä, tuskin itkisin syksyä tänne tulevaks.

Art-88a9c8246b3c7924fb74a27828bce884_h_large

Mutta siis, nyt ku mulla on aikaa ja kesälomaakaan ei ihan hirveesti oo jäljellä, oon miettiny tota "ens vuotta" (kouluvuotta) että joku uus harrastus ois jees, vois nähä vähän enemmän kavereita ja panostaa tohon sosiaalisuuteen, koska oon tosi antisosiaalinen. Se ei tarkota et olisin hiljanen, mut must tuntuu vaan oudolta puhuu ihan randomeille ihmisille kaikest ihan ku oltais tunnettu pidempäänki. Esim. täällä blogissahan mä en koskaan kerro mitään.... -.-

Toinen juttu, mikä mua inspiroi tulevassa syksyssä on noi uudet mallistot, jotka tulee kauppoihin. Mun tekee jo mieli kääriytyy neuleisiin, villatakkeihin, nilkkureihin ja söpöihin takkeihin. Nyt kesällä on enemmän neonvärejä ja tollasii kirkkaita värejä, syksyllä värit on enemmän maanläheisiä. Ja syksyllä voi vielä kävellä korkkiksilla eikä tartte pelätä, et on heti jossain nurin.

Beautiful-black-and-white-cat-cute-kitten-favim.com-458781_large

Taidan jättää silti vielä noi mun syksyhaaveet vähän myöhemmälle, koska New Yorkissa on kuulemma semmone +30 ja ihan kiva kesäsää. Niitä sateisia iltoja ja kirpeitä syyspäiviä ehtii kyl fiilistelee sit viel tos kuukaudenki päästä. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti