maanantai 30. heinäkuuta 2012

Hihhii : DD

Ihme on tapahtunu - sain ajastuksen sittenki toimimaan!! : DD Nyt tuli vaan pieni stressi päälle, et miten ehin saamaan viikon postaukset kasaan päivässä, mut jos huomenna uhraisin sille aikaa, nii enköhä saa jotain kokoon. Neljä postausta on muutenki jo venaamassa tuolla luonnoksissa, joten niitä tuun sit kans julkasemaan. : ))

Tumblr_m7zj2ui2tc1rua4pso1_500_large

Aamulla kävin auttaa isää valitsee vähän vaatteita, kun se ei ite kai osaa. Musta just vanhemmille ihmisille (sen teini-iän ylittäneille siis... : DD) on hirmu hankala alkaa sanoo et älä oikeesti laita tota ku näytät iha hirveeltä tai vastaavaa ku ne alkaa sit inttää et "no ku ei tääl oo muutakaa" tai "on näillä pärjätty jo viimeset kakskyt vuotta". Äiti esim. on just sellane, et ku ehdotan jotain vähän nuorekkaampaa vaatetta (miks ihmisen itsetunto käyttää nuorekkaita vaatteita menee keski-iässä??), nii heti tulee et "en mä tollasta lumppuu haluu käyttää". -.- Yritä sit siin neuvoo... Onneks iskälle on helppo sanoo et ota toi ja toi ja se tekee niin ku sanotaa. : ))

208921_453932041305844_1129992293_n_large

Fiksuunnuin eilen ja tein listan. Olin aamu kymmenen jälkeen jo niin hukassa, että hyvä että oli se lista olemassa, koska kaikki, mitä mun pitää ennen matkaa hoitaa oli jo kadonnu täysin mun päästä. Mä en oikeesti tajuu miten voin olla nii huonomuistine, että aattelen jotain ja sekunnin kuluttua en muista koko asiasta mitään. Siksi siis lista. Olin tänään niin reipas, että raahauduin huimat puoli kilometriä kauppaan ja ostin postimerkkejä. Se vaati jo aika paljon.

Tumblr_m7zivrasof1rpdwj3o1_500_large

Illalla katoin olympialaisten maastoratsastusta. Mä en ymmärrä miten hankalaa mun on ettii lehestä siitä ohjelmajutusta, että millon tulee ridausta, kun siel ei näyttäny aluks olevan mitään ja sit sitä tuleeki just sillon ku oon sata varma ettei tänää tuu. -.-
Ihanaa ku mun huoneen valoki päätti irtisanoutuu tänää, nii istun nyt tääl yhen lukulampun ja koneen valos dataamas et varmaa sokeudun kohta tai jotai. Sit yllätys meillä ei ollu oikeeta lamppuu vaihtaa tohon nii saa nähä kuinka kauan elän pimeydessä. No, voin aina uskotella ittelleni, että vähennän mun hiilijalanjälkeä käyttämällä kahen valon sijasta yhtä. Joskus täytyy tehä näemmä uhrauksia luonnon eteen. : ))

Tumblr_m7zhwgyejp1rrztr8o1_500_large

Mutta nyt lähen väsäämään vähän postauksia, että tää ei olis niin kuollut paikka sen viikon ajan. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti