sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Lintsillä

Eilinen oli ihan jees päivä. Porukat oli lähössä lintsille ja mä raahasin kaverin mua sinne kestämään. : )) Tosin päivä ei ehkä ollu se ihan aurinkoisin, kun iltapäivällä lähettiin ajaa hesaan, sato, mut onneks paikan päällä sateli vasta illalla - ja kunnolla. Mutta kesäsade on olennainen osa tätä Suomena kesää. ^^

Tumblr_m6tv69m5ew1rnsnggo1_400_large

Toisaalta toi pilvinen sää oli hyödyks sillä tavalla, että mulle ei tullu mitään kaameeta päänsärkyä, mikä mulle tulee aina hirveestä helteestä + niistä laitteista ja sit loppu illan makaan jossain nurkkaan käpertyneenä valittaen huonoa oloa.
Iltapäivällä ehittiin käymään ihan kivasti laitteissa ja puhumaan kaikesta mahollisesta, kunnes sitten alko sataa ja mentiin ostaa karkkia vaatteet ja hiukset ja kaikki kamat ihan likomärkinä.

Red_tree_by_nayein_large

Illalla vielä jouduttiin kävelemään pysäkille venaa dösää hampaat kalisten. Kotona oli ihana mennä istumaan lämpimään saunaan ja sen jälkeen pesemään se kaamee harakanpesä joka oli muodostunu mun hiuksista sateen ja tuulen ansiosta.

C2b96508c90a11e1be6a12313820455d_7_large

Tänään oon vaan istunu himassa ja yrittäny saada luettua 13 kirousta (joka paranee huomattavasti loppua kohden) ja odottanu huomista, että pääsen taas nauttimaan mun yksinäisistä TV:n katseluhetkistä. : DD Tuntuu varmaan tosi tyhmältä sanoo, mut mun loman parhaita puolia on ollu se, että oon vaan saanu olla yksin ja rauhassa (niinku arkena ei sais olla...) ilman mitään stressiä ja kiirettä. Kaikki turha murehtiminen on jääny ja olo on levänny. Vaikkei nyt ihan koko aika oliskaan menossa, niin musta tollanen pelkkä oleminen on olennainen osa lomaa. (Ja kuka vähän aikaa sitten vihas sitä pelkkää olemista?)

Ed9ca124c661b32b2c3b82723bf98bf9-d4zu2c7_large

No jaa, ehkä huomista enemmän venaan sitä, että pääsen elokuun alussa New Yorkiin viikoks. Mulla on ollu jo vähän aikaa haaveena päästä jonnekki muuallekin kun Eurooppaan ja ellei nyt mitään maailman mullistusta tapahdu ennen sitä, sen pitäis toteutua alle kuukauden päästä. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti