maanantai 23. heinäkuuta 2012

Shoes ♥

Oon nyt jo ton säänki puolesta niin syksyssä, että riemuitsen täällä kaikista ihanista syysvaatteista ja stressaan sitä, ettei mulla oo kenkiä perusväreissä; ruskee, musta, jne.
Tänään ku avasin sähköpostin, H&M:ltä oli tullu vaihteeks viesti jostain syystrendeistä ja löysin sieltä aivan ihanat kengät, jotka mun on pakko saada tänä syksynä ostettuu. (Kuten voi huomata, mulla on kesä jo ohi. : D )


Noi on niiiiin ihanat. ♥♥ Näin Lindexissä vähän samantyyliset, mut tasapohjasina, ja jos noita en olis bongannu, olisin varmaan ostanu ne.

Tilasin joskus kesä-heinäkuun vaihtees ton uusimman H&M:n kuvaston ja sen kai pitäis täs lähiaikoina tulla postissa. Must noi kuvastot on jotenki kätevämpii ku netti, ku siin kuvastos on ne kokonaisuudet, ei se pelkkä vaate, ja netistä ei välttämättä aina löydy ees ne kaikki myynnissä olevat vaatteet. Muutenki kuvastot on hauskoja. : DD

Tajusin tänää kaupassa (mä saan ihmeellisiä ideoita ruokakaupassa kurkkuhyllyjen välissä... -.-), että mun olis pitäny ostaa mustan sijasta tummansininen jakku. Mut sit taas tajusin, että mä tukehdun kohta siniseen ja tummansiniseen, koska oon tosi hyvä hamstraa just sinisiä vaatteita, ja päätin, että tein sittenki viisaasti valitessani mustan jakun. : ))

Vähän mua on ärsyttäny, kun kone ei päästä Posh24 sivuille (ilman sitä ei oo elämää...) ja sit ku kokeilin iha huvikseen mennä ruotsinkieliselle sivulle nii tottakai se toimii. Mulla on ihan tarpeeks työtä kääntää jo lausen englanniks nii miks kaikki tehään mulle viel vaikeemmaks ja laitetaa sama ruotsiks?? Elämä ei oo reiluu...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti