tiistai 3. heinäkuuta 2012

Nice nice...

Voiko oikeesti tapahtuu tän parempaa ku et mun kone sanoo poks! ja sit todetaa et "no, nyt sul ei oo konetta". Ei helvetti oikeesti tää on niin perseestä ku joudun lainaamaan meiän ns. "yhteistä" konetta, jossa mulle on asennettu joku saakutin perheturva ja tää oikeesti estää mua kattomasta ees mun omaa blogia! Ei helvetti tää ei mee nyt niinku tän pitäis mennä. Tää koko kone oli aluks ihan tajuttoman hidas, erittäin valikoivasti päästi sivuille ja toisinaan lagas sillai et ei olis ollu ihme jos tää kamala rakkine olis löytyny tuolta kadulta seuraavaks, mut mä latasin tähän chromen ja hyvin toimii. Se random bing oli perseestä. Muutenkaan tää blogi ei toimi ilman chromea, joten siks oli kans ihan jees lataa tää.

Tumblr_ln1gz6uzal1qajjdco1_500_large

Mut joo. Eihän tää viel tähän loppunu, ehheeiii. Katoin ihan et oh my god, joku ihana ihana ihminen on vihdoin kommentoinu tänne (eka kommentti koko tän blogihistorian aikana, joten syytä juhlaan??) ja kiitos tästä, mutta heti ku oon hyväksyny kommentin nii katos vaa, eihä tähä voi vastata... Tää kone koettelee mun kärsivällisyyttä. (Joka ei kestä sekuntiakaan.)
Joten sinä siellä joka kysyit siitä, että onko Damon elossa 5.tuotankokaudessa. Vastaus on: kirjassa on, TV-sarjasta en tiedä. Tossa vitos kirjassa Damon on itseasiassa aika suuressa osassa (joten miks en maininnu sitä?? -.-), tota sarjaa oon kattonu telkkarista vaan sen ekan tuotantokauden ekan jakson ja jo sillon huomasin, että kirja ja sarja menee vähän erilailla, joten en tiiä miten se sitte tossa vitosessa etenee. Ja joo, mun kirja-arvostelut on yksipuolisia jos hurmaannun jostain yhestä asiasta nii koko muu maailma on samantekevää. Siks en siis maininnu Damonia tossa. : )) Anteeks tällanen sähläys. Arvostan silti sydämestäni kaikki asiallisia kommentteja. : )


279082508128774842_u4ugrchh_c_large


Nonnih. Mun on siis pakko saada uus kone, koska mä en kestä elää elämää, jossa mua ei päästetä muumisivustoa pidemmälle, ettei vaan mun lapsen silmäni turmellu ja jotta siveys säilyy. -.- Mähän ku käyn semmosilla K-18 sivustoilla nii tosi hyvä toi perheturva. Hyvä ku jos bloggerii eksyn.

Tumblr_m3za532bd81qe27ebo1_500_large

Muuten tää päivä on ollu ihan kiva. Päivällä hiipparoin naapuriin hakemaan postin ja kastelemaan kukkia, hääräilin kotona kaikkea hauskaa kuten tiskasin (ahh mun kesäloma ♥♥) ja illalla lähin kaverin kanssa ulos ja käytiin ulkoiluttaa yhtä ihanaa koiraa. ♥ Ulkona oli ihanan lämmin, ja oli kiva vaihteeks jutella tyypin kanssa, jota ei oo nähny sitte koulujen loppumisen ja tehä muutaki ku istuu kotona yksinään. Mun sosiaalinen elämä vaan on niin kadehdittavaa...

True-love_large

Yritän huomenna kasata jotain vähän hauskempaa postausta kun tää mun kettuilu, ja mun koneaika loppuu muutenkin tässä lapsiturvallisessa järjestelmässä puol yheltätoista, joten on parempi, että datailen sitten huomenna ku että ruutu pimahtaa ja pam se teksti on tuolla nettiavaruudessa toisin sanoen ei missään. ^^

311507_408747272493632_2052613021_n_large

Heehhee tää kuvaa just niin mun arkiaamuja. : DD




Noita tuli tänää kuunneltua. : )) Mun ruotsintaidoilla jälkimmäisen kirjottamisessa oli ongelmia... : DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti