lauantai 28. heinäkuuta 2012

Ostoksia

Nonniih, sain viimein ladattua koneelle ne kuvat tän kesän ostoksista, joista sain kuvan, koska esim. jakku ei suostunu näyttää kuvassa hyvältä vaan oli lähinnä sellanen iso musta täplä kameran linssissä. Mutta niitä muita. ; ))




Olin enemmän ku onnellinen, kun löysin 36:set, vaaleet korkkarit ja hintakin oli vaan joku 35 euroo, et ei paha. Nää on siis Seppälästä, niitä ihan perus korkkareita, mitä siel nyt yleensä on, mut ku muualla ne koot loppuu siihen 37 nii nehä lentää heti mun minimaalisesta jalasta. Himas huomasin, et damn, noi oli
varmaa puol senttii liian isot ja vähä klonksu ku kävelin mut keksin niihen kyl jonku hienon järjestelyn et ne pysyy jalas. : DD Mulhan on ennen noita ollu tasan kahet korkokengät, ja molemmat tummansiniset, joten noi oli ihan must have - hankinta. ; ))


Mun oli pakko kans kasvattaa hamekokoelmaani, ja koska tää oli vaan vitosen H&M:llä, niin ostinpa tollasen. Ihan kiva päällä, tänää ekaa kertaa sitä oon käyttäny, mitä nyt ulkona tuulisella säällä vähän epäkäytännöllinen, ku joutuu helmoissa roikkuu. Tai sit vaan ne sukkikset jalkaa. : ))


Oon kans kauluspaitojen perään itkeny täs pari viikkoo ja toi väri ja materiaali oli vaan niin mun että hengailin heti himaa päästyäni toi päällä loppupäivän. : DD Tos kuvas toi näyttää aika kauheelta, mut in real life se on aika kiva. ♥ Ärsyttää tos vaan toi helma ku se on mua polvii ja sit hukun siihe ja se täytyy sitoo tai jotenki muute laittaa jännästi, mutta tää tarkottaa vaan sitä et tartteen toisen kauluspaidan. : ))


Nää on sit vanhempii ostoksii. Tää ja toi alempi mekko on molemmat Spiritstoresta, jonne mun kannattaa mennä mummon kanssa, koska mun lompakko ei oo niin paksu sinne. : DD Mutta ku en ollu löytäny mitää kivaa kauheest muist kaupoist nii sain hamstraa tuolt sit kivoi vaatteit. : ))


Rakastuin tähän mekkoon heti ku näin sen. : DD Tää ei oo ehk paras malli mun vartalolle, ku oon sellane metri viiskyt ja vähä laatikko yläkropasta, mutta what ever, mun on pakko joskus saada pukeutuu tohon. : ))
Toi muuten näyttää tos kuvas tosi silitetyltä ja tolleen... -.- Kohtelen vaatteitani kauniisti. ^^


Tää toppi on kans Spiritstoresta. Mun vaatekaappi ei oo mikään väriläiskien ja neonvärien ihmemaa, joten yks kirkkaan oranssi paita piristää sitä ihan kivasti. Ja muutenki toi oli kivan kesänen ja helppo yhdistää shortseihin. : ))


Tää on JC:stä, hintaa en muista, mut tää pelasti mun sinisen hameen. Mul on muutenki aika paljon sellasii perus yksvärisii toppeja, joten tää oli kans kivaa vaihteluu vaatekaappii. : ))

Viimeks kun olin kaupoilla, kävin myös ginassa, ja siel oli jossain sellasessa tarjousjutussa ihan sairaan söpö mekko, mut en viittiny ostaa sitä, koska mä en kauheesti mekkoja tarvii ja aattelin, et ehkä mä sit tuun sen viel hakee jos on rahaa muiden ostoksien jälkee. Ei mul tietenkää ollu ja mua vähä harmittaa, ku en ostanu sitä mut tietysti mä nyt sit unohdin jo, et minkä näkönen se mekko ees on, et voisin ostaa sen seuraavalla kerralla. Mut ehkä mä muistan jos mä nään sen. : D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti