tiistai 31. heinäkuuta 2012

Boring

Tänää yritin saada Spotifyta toimimaan mun kännyssä, mutta big suprise, mulla on niin helvetin paska puhelin, että siinä ei toimi mikään ja kiitos tämän istun ylihuomenna kaheksan tuntia seuranani kirja ja pari biisiä, joita sietää kuunnella. Niistä tuleeki aika viihdyttävät kaheksan tuntia. -.- Mutta, ilmeisesti maailma on nyt muutenkin tosi epäreilu, kun yritän saada porukoita tekemään asioita, joita niiden pitäis tehä viel nyt kesälomalla, että mun tulevaisuus olis parempi, nii ne ilmottaa et "en mä jaksa" ja "hei ei nyt, katotaa sit ehk matkan jälkee". Paskat ne mitää kattoo... No, niiden syy jos mun elämä on sit mitä on.

Summer-holiday-palm-palms-dark-night-shadow-sky-color-colored-country-nature-beautiful-amazing-photo-photography-favim.com-463024_large_large

Oon vahtinu illan himassa rakasta pikkusiskoani, joka ei osaa elää ilman konetta ja TV:tä ja tuijottaa vuoroin kumpaaki. Tavallaan se on ihan hyvä, mä voin rauhassa yrittää saada kasaan puuttuvat kolme postausta tyhjästä sillä välin ku TV toimii babysitterinä.

Mun pitäis huomenna ehtii olee viel päivällä kaverin kanssa (kun se tänää halus ilmottaa mulle et ehinks olee sen kanssa just enne matkaa) ja pakkaamaan, mutta kai mä nyt sitte repeen joka paikkaa ja yritän taas muistaa asioita jotka tajuun unohtaneeni vasta sitten ku on liian myöhästä. : DD

528845_260847507352990_1549955352_n_large

Mut järkytyin tänään todella, kun tajusin, että huomenna on jo elokuu - ei oikeesti!!! vasta oli kesäkuun 2. pvä O_o - ja ens viikko on vika lomaviikko. Kamalaa... Miks kesäloman lyhyyden huomaa vast sitte ku se on jo ohi?? Kaks kuukautta tuntuu hirmu pitkältä sillon ku on kaikki suvivirret laulettu ja on sata suunnitelmaa kesäks ja näi, mut sit on kohta jo juhannus ja sit heinäkuu ja heinäkuun loppu ja elokuu ja koulu alkaa... -.-
Ja voi vaan arvata onks ees puolet mun kesäsuunnitelmista ehtiny toteutuu...

Mutta, vaikkei nyt ookkaan kaikkein paras fiilis, nii yritän miettii vaa ylihuomist ja matkaa ja sitä et mun unelma - yks niistä - vihdoin toteutuu ja olla siitä onnellinen. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti