perjantai 11. toukokuuta 2012

Uutta musaa

Vaihteeks tänää vähä tämmönen sateinen sää, tosin ihanaa ku puut alkaa näyttää nyt vihreiltä ja aamulla ku lähin kouluun, linnut laulo, oli ihanan semmone sateinen fiilis ja kaikkialla oli vihreetä ja musta se oli vaan niin kaunista että ei oikeesti mä kuolin. ♥ Mut sitku selvisin siitä kouluun nii vietinki ne tuskaset viis tuntii sisätiloissa. : ))

Img1494158272_large

Aamu alko kivasti matikan tunnilla. Seuraavat kaks kuvistuntii jopa tein jotain ja sain melkein mun kollaasin valmiiks. Jotenki outoo et noi kuvistunnit joskus motivoi mua, ku yleensä en jaksa tehä mitään fiksuu. Olin laittanu tänää hiukset sillai pinnillä toiselle puolelle, kun en osaa laittaa ittelleni semmosta hienoo lettiä, ja mun kaveri sai jonku inspiraation, et mun pitäis ajaa siiliks toiselta puolen ja vetää semmone sivujakaus ja harkitsen vakavasti tätä kampausvaihtoehtoa. Ja toisaalta, senhä voi kasvattaa sit pois, ku siltä tuntuu, mut tuntuu tosi vaikeelta luopuu näistä mun metrin mittasista, suorista pitkistä hiuksista, jotka roikkuu mitään tekemättä pään molemmin puolin, ku ne vaan on sillai tosi easy tehä ponnari ja tolleen. Mut ehkä mun on aika kokee joku muutos näiden hiusten kaa ja kattoo sit parin vuoden päästä uudelleen?

Koulun jälkeen tulin himaa ja katoin töllöö samalla ku äiti nukku kun "hän on edelleen kipeä"-.- ja mun tavote "katso kaikki Simpsonit ja Frendit digiboksista" saattaa vielä toteutuukki. Joskus syksyl tai tollon nauhotin aina joka viikko kaikki Frendit ja Simpsonit, enkä ehtiny niitä tietenkää kaikkia aina kattomaan nii tottakai niitä kerty sit semmone sata miljoonaa sinne, ja nyt oon joka perjantai aina yrittäny kattoo niit pois sieltä, että voin sit taas joskus kattoo vähä uudempiaki jaksoja.

542121_413868278637250_137519666272114_1322221_540980728_n_large

Ilta on menny täs koneella ja musaa kuunnellessa, kohta puolin kattomaan lätkää ja mä niin pelkään et Suomi saa turpiin Kanadalta ku jos eilisen pelin ekaa erää katto nii ei luoja oikeesti se oli semmosta peliä millä ei oikeesti voiteta mitää Kanadaa...
Ja tossa koneella ollessani aikasemmin tutustuin vähän nelly.comin vaatteisiin ja biksuihin ja sainki ihan mukavasti kuvia sieltä poimittua ihanista mekoista ja paidoista ja kaikesta ja siitä aattelin tehä postauksen tässä viikonlopun aikana viimestään, ellen tänään. : ))
Mulla on nyt silleen ihanasti, että mun viikonloppu on täynnä kaikkee turhaa koulujuttuu, kuten bilsan ja fyken kokeeseen lukemista (just ne mun lempiaineet... -.-) ja sit erinäisiä läksyjä, joita kertyy aina viikon aikana iha tajuttomasti, vaikka kuinka niitä yrittäis tehä pois alta. Yritän selvitä hengissä ja opetella täällä jotain alkueliöiden ryhmiä ja heijastuskulmia, onneks huomisen pelastaa mun kaveri ku mun kai piti olla sen kaa sillon. : ))

Ja sitten.. jotta toi otsikko ei nyt jää ihan huomioimatta (koska mä laitan vaan jonku otsikon aina, sit luulen muistavani kirjottaa otsikon aiheesta ja lopulta klikkaan julkaise nappulaa ilman, että oon puhunu otsikosta mitään), seikkailin vähän aina yhtä hyödyllisessä wikipediassa ja katoin ilmestyviä albumeja tänä vuonna.
Nythän on ilmestyny Marina and the Diamondsin Electra Heart albumi (en tiiä onko jo Suomessa, mutta Amerikassa jo kai viime kuussa) ja rakastuin täysin tohon Primadonna girl biisiin. Tänää tuli radiosta ton albumin joku biisi oliko se nyt Bubblegum bitch tai joku tommone ja olin vielä enemmän varma siitä, että heti ku saan käyttööni ton iskän koneen missä luojan kiitos toimii äänet, meen kuuntelee noi kaikki biisit ja lauleskelen niitä sitte koko ens ja seuraavan viikon.

53621051782872975_xhrbjush_f_large

Toinen albumi, jota tässä veinailen on Amy Macdonaldin Life is a beautiful light albumi ja koska tykkäsin ihan sairaasti jo tosta A curious thing albumista, mun on pakko tykätä myös tosta uudestaki. Tosta uudesta albumista on ilmestyny jo sinkku Slow it down ja se on vaan niin just sitä ihanaa Amyä että mä teen täällä kuolemaa ja herään henkiin vasta ku toi uus albumi ilmestyy. Amyn musiikissa on vaan niin sitä jotain ja kaikkia niitä biisejä yhdistää se jokin mikä tekee ton musan. ♥♥ Tätä odotellessa kuolin vielä pahemmin kun...

... sain tietää että Green Dayltä tulee uus albumi. ♥ (Ja kaikki on nyt sillai WHATTAAAHH se on ihan paska...) mut koska joskus pienempänä oikeesti fanitin tota ihan sairaasti, kuuntelin GD:tä päivittäin semmoset kymmene tuntii putkee (no ei iha mut melkei) ja olin sillai "lav yaaahhh♥♥" -hurmoksessa että mä en kestä venaa enää sekuntiikaa et pääsen kuuntelee ton uutta musaa, koska toi on vaan jotain semmosta mikä herättä mussa kaikki muistot ja jota on vaan niin paras kuunnella ja kiljuu yksin kotona että huhuh. : DD (Mä tiiän et kukaan ei ymmärrä mua... So sad...)

62276407317397826_pbhy1gxh_f_large

Mut jos mä nyt meen tekee kuolemaa tonne telkkarin ääreen kattoo sitä lätkää ja kannustaa Suomee ruudun äärestä ja toivomaan ettei Suomi feilaa heti ekalla minuutilla, ja joo lopetan tän selityksen. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti