maanantai 7. toukokuuta 2012

Noloo?? O_o

Tää on vääryys... Mun hampaat kalisi ku aamulla pyöräilin kouluun kaverin kanssa, ja mulla sentää oli takki päällä. Sit päivällä olevinaa oli lämmintä, mutta oikeesti, ei tuolla selvii. Ja nyt on toukokuu.. Mutta aiheesta toiseen...

Tumblr_m3nwyhlzsn1qkd2bvo1_500_large

...viikonlopun aikana tapoin aikaani tekemällä pari kolme postausta tonne varastoon, ja mietin tässä, millon niitä ehtis julkasee. Mulle on nyt tullu kaamee inspis tehä kaikkii postauksii ties mistä, joten näitä "hei, minulla oli tänään perus päivä" -kirjotelmia toivottavasti ei tulis niin paljon tässä vähään aikaan. Muutenki alkaa olee kokeita tällä viikolla pari ja ens viikko on täynnä kokeita, joten helpointa on tietysti aina vaan klikata sitä julkase nappulaa ja tsadaa se on siellä. : DD

Tänää mua alko ärsyttää ihan helvetisti yks tyyppi, joka tyyliin ihannoi yhtä mun hyvää kaveria, jolla on oma tyyli, söpöi vaatteita ja joka oikeesti osaa yhdistellä niitä, eikä laita joka päivä jotai kokomustaa päälle. Mua ärsyttää myös se, että mä oon se, jonka pitäis neuvoo sitä laittaa päällensä shortsit farkkujen sijaan, ja balleriinat tennareiden tilalle ja kannustaa sitä meikkaamaan ittelleen rajaukset, eikä se ite osaa tehä näitä päätöksiä, ennen ku se kysyy "onks se noloo jos mä...?". Mua ei oikeesti kiinnosta, tulkoot vaikka perunasäkissä kouluun (tosin mä nauraisin sille sillon, mutta jokaisen oma vapaus), mutta jotenki ällöttävää, ku joku ihannoi jotain samanikästä tyyppiä, joka on samalla luokalla sen kaa ja melkein kaveri. Luulis, että vois tykkää jonku randomin paidasta esim. eikä sillai et "ku sil on aina nii hienot vaatteet", jollekki tyypille, jonka kaa hengaa joka päivä.

Tumblr_lzec7zlbev1qhkzywo1_1280_large

Ja se pointti tossa oli se, että, on niin hirveen ärsyttävää, kun joku tekee ihan tajuttoman ison numeron siitä, että "apua voinks mä nyt laittaa legginsit ja farkkushortsit kouluu???" ja sit viel kysyy omilta kavereiltaan, että onks se noloo. Toi jos mikä on noloo. Ja mä en todellakaan oo estämässä, ei mun mielestä meiltä mitää lupaa tartte kysyy. Ja joo, kyllä mä haluun, että mulle sanotaan suoraan et "miks helvetis laitoit ton topin noide housujen kaa??" jos ne oikeesti on ihan sairaan rumat, koska kaikki tekee aina virheitä, mutta että tyyliin joka ikisestä uudesta asukokeilusta pitää kysyy lupa laittaa kouluun se kaveriltaan, menee yli. Että näin.

Josta päästäänkin aiheeseen "mä en uskalla sanoo mitää omien kavereideni seurassa, kun pelkään, että se on noloo". Come on! Mä puhun joka päivä mun kavereille kaikkee mahollisimman noloo ja kaikkee semmosta, että tajuun joskus heti sanottuani, että ois kannattanu jättää sanomatta. Mut mä en häpee sitä, koska tiiän, että mä voin nauraa muiden mukana ittelleni ja unohtaa asian ja jatkaa elämääni. Ei voi sanoo mitään fiksuu, jos ei sano ikinä mitää. Muutenki se, että suunnittelee jo hirveesti etukäteen mitä sanoo, vaikuttaa jotenki tosi typerältä, jos kyseessä on tyypit, joille ei tartte mitää virallista lausuntoo antaa omista mielipiteistään. Ei voi oikeesti olla niin suuri kynnys puhua kolmelle ihmiselle yhtä aikaan, varsinki, ku ei ne odota sulta mitään ihan sairaan hyvää läppää tai jotain tosi fiksuu ja filmaattista sanottavaa. Ja jos on oma ittensä ku puhuu ja kertoo mielipiteitään, saa niitä fiksujaki asioita suustaan, eikä vaan semmosta "tää on niin noloo...".

431111_10150560388439932_211043534931_8581863_1376214270_n_large

Se siitä aiheesta. Koulun jälkeen ridaamaan, ja oli ihan jees ku aurinko paisto ja tolleen. Saatiin yhen tyypin kanssa aika upee tulva aikaseks tallin lattialle, ku yhen ponin jalkaa piti pitää kylmän veden alla joku kymmene minaa. : DD Ja me poistuttiin tosi ninjasti sieltä, vaikka se pelottava mummo kattoki meitä pahasti. : ))
Kotona yritin vähän lukee köksän kokeeseen, mutta musta tuntuu, että tääki koe on sit joku 6-7 ku en oikeesti ikinä tajuu niitä kysymyksiä. Ja joku voi olla nyt sitä mieltä, että 6 tai 7 on hyvä numero, mutta jos yleensä saa 9-10 nii joo, ei se oo hyvä numero. Life is life. Seuraavaks meen pyytää äitiltä joku lapun ettei tartte mennä huomen uimaa, nii voin vaa chillaa ne tunnit kamun kaa jossai uimahallin kahvios. : DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti