torstai 10. toukokuuta 2012

Vähän kaikkee kivaa

Heräsin tänä aamuna kaheksalta enkä saanu enää unta, vaikka olisin voinu vielä nukkuu joku puol tuntii. No, olipahan aamulla aikaa lukee kirjaa, jota en vieläkään ole saanut luettua. Kyseessä siis Idhunin kronikat toka osa, jota oon lueskellu tässä ihan rauhassa semmosen kuukauden ajan, ja lähenen pikapuolin loppua ja olen ylpeä itsestäni. Have to read it!

Tumblr_m3rhvs7xfm1rrpvovo1_500_large

Äiti oli kotona, kun se mukamas oli kipee (joo vähä yskii nii huhhuh ei voi mennä töihi...) ja sain kuulla heti aamusta kettuilua siitä, että mä lähin kouluun shortsit jalassa, mut mä vaan sanoin moro ja lähin vetää. : PP Nykysin saan kuulla iha helkkaristi valitusta joka asiasta; mun pukeutumisesta, syömisestä, kavereista, kokeista, kotiintuloajoista... Siis tää lista on loputon. Mä en todellakaan tiedä mistä nyt on kyse, koska mä teen aina läksyt, saan kokeista 8-10 (joskus harvoin 7), mulla on sairaasti plussia, oon 29 päivää kuukaudessa himassa istumassa heti koulusta tultua, ja teen yleensä viikonloppusin kotitöitä (jtn ruokaa esim., imuroin, tiskaan...) ja silti mä saan kuulla nykysin koko aika, että oon "hullu ämmä" ja "kamala kakara" ja "törkee". Että näin. Laittakaa mut sisäoppilaitokseen..???

Aamulla lähin sit kouluun ja oli yllättävän lämmin vaikka hupparissa elelinki tän päivän. Kässäntunneilla yhet tyypit riehu jotain tulitikkujen kaa ja ne joutu reksin puhutteluun, ja me muut päästiin sen takia vähä aikasemmin koulusta. : DD Ja sain kuulla ilouutisen, et mun kaveri ehk saa potkut koulusta, tosin en tiiä nauraako se vai itkeekö, ku vast huomenna se sano selittävänsä koko jutun.
Oon halunnu jo pitkään syödä pilttiä (joo päivää) ja tänää ostin kaupasta jotai päärynämössöö ja se oli aika hyvää. : DD Tosin aika mautonta, mutta vähän sama ku söis pelkkää päärynää mut soseena. Sitä mussuttaessani luin enkun kokeeseen, tein yhen esitelmän valmiiks ja sit tasotin mun hiukset, joissa oli jo jotai tuhathaarasia oikeesti ne oli ihan hirveet.
Nyt on kaikki kuolleet päät leikattu niks naks pois ja mä voin taas jatkaa elämääni ja silitellä mun uusia hiuksia. (Tosi uudet ku ne onki.)

17416_ex1_large

Haluisin tehä pari korvalävärii ittelleni, ku oon niin kyllästyny tähä "yksi lävistys yhdessä korvassa" ja haluisin, et ois ainaki kaks molemmissa. Täytyy vaan kattoo millo jaksan alkaa säätää niit ja sillai ettei kukaa yli 40 v. vastuullinen aikuinen tuu siihe kiljuu vieree et "mitä hittoo sä tyttö teet???!!".
Sit pitäis vielä disainaa parit farkkushortsit kesäks ompelukoneella, kun en jaksa enää näit mun yksii, jotka pitää koko aika käärii ylös sillai hienosti. Ens viikol pitää viel kestää neljät kokeet ja sit viel sitä seuraaval yks pikkukoe ja sit voiki alkaa chillaa ne muutamat päivät mitä kouluu on enää jäljellä. : )))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti