torstai 3. toukokuuta 2012

No time

Hehheh.. : DD Oon nyt tietyistä syistä kone kiellossa, ja aina ku joku ei oo kotona nii heti vaa koneelle nopee hoitaa juttui ja sillai. : DD Terveisin: tiistai-ilta oli mahtava eikä meillä ollu perhekriisiä. : PP
Anyway, nyt on kaks postausta menty tommosilla ei niin ajankohtasilla, oon vaan joitain varastossa olleita laittanu ja neki on nyt sitte loppu, joten luultavasti näitä kuva inspiraatio -postauksia on tiedossa kasapäin. ^^

Tumblr_m3ge21gz4u1rpivzmo1_500_large

Eilen ei kai tapahtunu mitään ihmeellistä, tein paria koulujuttua illalla, ja vaan tapoin aikaani laittamalla taas vaihteeks tekokynnet. Nyt on pinkki-keltaset, sopi taas vaihteeks tosi hyvin mun musta punaseen asuun. : DD Anyway, oon heränny nyt kahtena aamuna, kun mun silmät on ollu niin rähmässä, etten oo nähny ees kunnolla. Jos vielä huomen aamulla on sama tilanne, epäilen vahvasti silmätulehdusta, täytyy nyt kattoo. (Asiaa tuskin auttaa, että tungen silmään ripsaria ja ripsiliimaa...?)

Tänä aamuna sipsuttelin koroilla kouluun ja musta tuntu, että se autoilija joka anto mulle tietä, menetti hermonsa. Sori... Aamusta oli jotenki viilee, mutta mhä lähin shortseissa ja legginseissä ja hupparissa pienestä viileydestä huolimatta. : ))
Koulun jälkeen mun kaveri leikkas toisen kaverin hiukset meillä, ku asun meistä kolmesta lähinpänä, ja siitäki saatiin hirveetä säätöö sen yhen kaa ku se ei ikinä pysy paikalla... -.-
Huomenna taas (onneks) perjantai ja sitte alkaaki mun huippuriemukas ja riehakas viikonloppuni himassa lukemassa kokeisiin porukoiden valvonnassa. Hiphei... Toivon vaan, että saan piakkoin kännyn takas.

Tumblr_m3d0kq3ppi1qizjh4o1_500_large

Mut tämmöstä tänää. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti