maanantai 24. syyskuuta 2012

Kaamosmasennusta

En oo taas tällain kahteen päivään käyny koneella ollenkaan, osa syy siihen on varmaan se, että koulujutut on jonkun verran vieny aikaa + lauantaina olin kotiin tultua kuoleman väsyny. : DD

Tumblr_lvld1ftzcw1qi23vmo1_500_large

Mä en oikeesti ymmärrä mikä tos on, mut nyt ku on pimeetä ja kylmää niin tuntuu, että iltasin ois valmis menee suoraan kaheksalta nukkumaan. Vaikka nyt ei kauheen upeet säät ookkaan ollu (terveisin: lenkkeilin eilen sateessa... -.-), niin musta on aivan ihanaa ulkoilla syksysin, ja muutenki riehuu tuolla metsässä kirpeessä ilmassa kirkkaan keltasten ja punasten lehtien keskellä.

Tumblr_mav4qlqchv1rdzcfao1_500_large

Mut oikeesti, musta vetää kyl kaikki voimat aika pahasti puol seiskalta herääminen, kahen tunnin liikka purtsilla suunnistamassa, seittemän tuntii kouluu, koiran ulkoilutus, kokeeseen lukeminen + läksyjen teko ja etenki tää dataamine ku tää on niin hemmetin rankkaa... : DD Ei mut oikeesti, olin tänää ihan kuollu ton kaiken jälkeen. Huomen sit taas mukavat seittemän tuntii koulussa, ridaus, joku enkun esseen teko + läksyt ja hei vaan mä oon aika done nukkumaan.

Tumblr_m662chw4mt1qdu4dpo1_500_large

Mut onneks näitä mun rankkoja päiviä piristää ees hyvät tyypit koulussa ja harrastuksissa. Musta tuntuu, että ihmiset on jotenki paljon pirteempii ku viime vuonna tai sit vaan puhun enemmän eri tyyppien kanssa. : DD Oikeesti, en kestäis koko koulupäivää jos en vois puhuu kellekkään mistään tai joutuisin kuuntelee jotain helvetimoista angstausta koko aika siinä metrin etäisyydellä ku kaikki on perseestä eikä mikää onnistu. Sitäki on nimittäin koettu.

Tumblr_majqc1iuvi1qa3kooo1_500_large

Ai nii. : DD Lauantaina riehuin ensin koulun liikkasalissa tunnin yrittäen opettaa kakaroille korista, vaikka musta tuntuu etten ite oo kauheen huippuosaava nyt ku lopetin pelaamisen. : )) Sit mentiiki kolmeks tuntii lammassaareen ja käveltiin niillä pitkospuilla ja mä sain sellasen oivalluksen et ei rajaa ja käytiin kattomassa niitä lampaita. Ne oli hauskoja mitä nyt se yks oli läski ja meinas syödä mun kengät, mut sellasii ne eläimet sit kai on. Syö kaiken minkä eteensä saa. : PP
Ja tosta retkestä sain jonku inspiraation lähtee patikoimaan, saa nyt nähä toteutuuks toi viel tän vuoden puolel. : DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti