lauantai 29. syyskuuta 2012

Trends 2012

Oon tässä jo jonku aikaa miettiny jotain ihan kunnon postausta, jossa en vaan laita sydämiä sanojen "Love it!!" perään, ja sain idean koota tän vuoden ja lähinnä nyt tän kesän ja syksyn trendejä, mitä oon nähny ihmisten päällä tota nettiä selaillessani. Mä en tiiä oonko mä ihan väärässä, mutta korjatkaa toki jos joku menee ihan metsään. Nää mun havainnot perustuu lähinnä julkkisten pukeutumiseen, sekä muotilehtien nettisivuihin, blogeihin ja sivuille, joille on koottu fashionistojen asukokonaisuuksia. : ))

BUBBLE NECKLACE - Signature http://www.dannijo.com/images/lbns11-440.jpg

Ensimmäisenä mulla tulee mieleen statement korut, joita on etenki blogeissa tullu bongattua. Ite en kykene käyttämään oikeestaan muuta ku tätä mun pientä ristikorua, ja muutenki koulussa tollane olis just semmonen perus "erotun massasta" -juttu, että oon nähny parhaaks jättää väliin. Ja statement koruista kukkaruukkuun, oon huomannu, että ulkomailla ihmiset jotenki uskaltaa pukeutuu paljon enemmän. Tai siis, täällä Suomessa tuntuu ettei ihan hirmusesti oo niitä, jotka kulkee korot jalassa tai joku mekko päällä ainakaan tällain mun ikäsistä, vaan monilla nuorilla on se perus farkut + paita ja syksyllä siihen päälle vielä takki ja huivi ja that´s it. Esim. kesällä ku kävin Nycissä, siellä oli ihan eri meininki, suunnilleen kaikki oli tosi hyvin pukeutuneita, eikä kukaan kattonu mitenkää oudosti sua vaikka sulla ois ollu 20cm korot, pinkki tukka ja vaikka minkälainen statement kaulassa. : DD Mut tämmöst tää sit kai tääl Suomes on et suletaan vaan kaikki perkele siihe samaa massaa ja jos joku random vilkasee nii heti se känny esille ja näprätää sitä sillee et ei helvetti toi näki mut. : DD En tiiä mihin ikäluokkaan tää pätee parhaiten mut kyl tää ainaki osaan kansasta. : PP

Mental Pointed Collar Black Shirt [NCSHU0151] - $40.99 : Ivory spotty bow collar top - Fashion Tops - Clothing - Dorothy Perkins

Kaulukset ja kauluspaidat. Tän on ihan pakko kuuluu tänne, koska mä oon tän vuoden aikana ostanu huimat kaks kauluspaitaa (joita välillä paijailen tuolla vaatehuoneessa : DD) ja oon nähny tosi monella kauluspaidan. Tai no tottakai kauluspaita on se perus duunipaita, mut en mä nyt sanois et toi mitenkään hirmusen last season on. : DD Tyypit jopa uskaltaa käyttää sitä koulussa.
Musta kauluspaidat on aivan ihania. Ostin H&M:ltä sellasen ohuen ruskeen kauluspaidan, jota ei oikeen voi käyttää muuta ku sitomalla se edestä, laittamalla farkut ja leopardiballeriinat kaveriks ja ruskee laukku olalle ja that´s it. (Taas toi sanonta...) Vähän aikaa sitten ostin kirppikseltä (kyllä, kirppikseltä mutta oli hyvä laatunen ja sisäls H&M:n lappusen ja hinta 2 euroo, joten oli pakko saada se : DD) ja ai että mä rakastan sitä, vaikka onki tullu vaan kerran pidettyy. Se on silleen aika iso, mutta just tosi söpö tiukkojen housujen ja tennareiden kanssa, ja rakastan vaan hukkuu siihen. : DD Rakastan sitä. ♥

http://images.newlook.com/is/image/newlook/teens/jackets-and-coats/jackets/teens-star-denim-gilet/244771144?wid=75&hei=98 http://www.pinkice.com/data/product_image/4/13858Untitled-3.jpg

Mun piti kesällä saada farkkuliivi, mutta jostain syystä en sitä ostanu ja tyydyin nyt syksymmällä farkkutakkiin. Musta just denim on ollu tosi paljon esillä tänä vuonna, on ollu ties mitä duble denimiä ja denim jacketia ja muuta. Musta farkku on kans aivan ihana siinä mielessä, että se on jotenki neutraali väri, sopii monen kanssa, ja nyt syksyllä farkkutakki on ihan tarpeeks lämmin vielä, ja kiitos sen että kun se ei näytä takilta, niin opet, jotka pakottaa riisuu takit luokassa, kattoo läpi sormien aina mun farkkutakkia, kun "sehän ei ole takki". : DD Kätevää... >: DD Ja tosta duble denimistä se, että oikeesti farkut ja farkkutakki toimii, vaikka vois luulla, että ois sit liian farkku. ; ))

Petite Animal Print Zip Top - New In - Topshop  Women's Shoes, Dress Shoes, High Heels, Women's Boots, Evening Shoes, Heels.com

Leopardi kuvioo on mun mielestä ollu kans aika paljon etenki kesällä, ehkä nyt syksyllä ei niinkään. Keväällä ostin balleriinat tota samaista kuvioo, ja tällä hetkellä kaapista löytyy myös mekko, jonka yläosa on leopardikuvioo, sekä kuviollinen hame. Päätin pidättäytyy noissa, vaikka kaupat tuntuki jossain vaiheessa melkein tyrkyttävän joka kulman takana jotain housuu ja paitaa ja kenkiä (meinasin itse asiassa ostaa yhet korkkarit mut koska tää mun korkojen käyttö on aika vähästä ja ostan korkoja vaan yleensä säilöön sinne kaapin perälle, järkeilin jättää ne ihanuudet nyt sinne kauppaan sitte). Sit kans esim. ginassa on ollu joku paita, jossa on vaikka joku risti ja siinä sitä samaa kuvioo kanssa. Leopardikuvio on ihan kiva ja siihen on tosi helppo yhdistää ruskee, musta tai punanen, mutta mulla menee yli ymmärryksen leoparditakki. Rehellisesti sanottuna musta se on hirvee. : DD

black peplum top - peplum tops - tops - women - River Island Ally Fashion

Peplumia on kans ollu niin paitana kun mekkona ja mulla on taas jääny tääki täysin välistä, ehkä osin siks, että mun ikäsille tollanen ei ehkä ihan sovi, noi on lähinnä joku pari kymppisille, suunnillee. (olenko pahasti väärässä?? : DD) Noi vois varmaan olla ihan kivoja, en tiiä yhtään ku en ikinä oo pukenu tollasta päälleni, mutta monilla toi näyttää kyllä kivalta, että ei mulla mitään peplumia vastaan oo. : DD Ton ehkä mieluiten yhdistäisin tiukkoihin farkkuihin, korkoihin ja clutchiin, se tois vähän eleganttia lisää paitaan. : ))

Tässäpä näitä, mitä nyt päällimmäisenä tuli mieleen. Syksyn trendeistä ois voinu vielä mainita ehkä maastokuvion, siitä oon nähny takkeja ja housutkin, mutta koska niistäkään ei oikeen oo muuta sanottavaa kun että haluisin, niin eipä siitä sen enempää. : ))

Nyt syksyllä ainakin ite haluun kääriytyy johonki söpöihin neuleisiin ja pitkiin paitoihin, mun printtihousuihin (joita en ilmeisesti osaa käyttää, en tiiä miks) ja jakkuun niinä päivinä ku pelkkä paita + farkku rentoilu kaipaa jotain ryhtiä. Tarviisin jotkut söpöt korot, jotku nilkkurit varmaan, mutta en kestä päivästä toiseen mitään kymmenen sentin korkoja, joten luultavasti päädyn tasapohjasiin ihan niiden helppouden ansiosta. Sit kun päivät tosta kylmenee, niin kaulaliina vaan kaulaan ja lapaset käteen ja mahdollisesti joku söpö pipo vielä jossa on tupsu : DD niin ei palella. : ))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti