keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Inspiration from Cubus

Löysin tieni vähän yli viikko sitten ekan kerran Cubukseen, ja mulle se oli positiivinen yllätys ainakin mitä nyt tulin sieltä takas kolmen uuden paidan kanssa. : D Ja koska Cubuksessa oli tuolloin joku tarjousjuttu, sain kolmannen paidan ilmaseks, joten mikäs siinä. Selailin äsken Cubuksen nettisivuja ja löysin aivan upeita vaatteita, joita laitoin tohon alas vähän inspiraatioks. ; ))

Vanessa blouse Kim blouse

Pearl blouse Ruby shirt

En ymmärrä mikä harmaa inspiraatio mulle on iskeny, mutta tuntuu et siihen parhaaseen asuun kuuluu aina harmaapaita. Ostin just tuolta Cubukselta yhen harmaan pitkähihasen ja tummemman harmaan t-paidan, ja tykkään molemmista ihan sairaasti. En löytäny niitä paitoja tuolta netistä, mutta on ne ihania silti. : )) Ilmaseks sain kun sai, otin sellasen keltasen, löysän t-paitamallisen puseron ja sekin on kiva, täytyy vaan kattoo millon tarkenen sitä käyttää, kun enää ei viitti pelkällä t-paidalla viilettää ees sisällä.

Ina sweater Marley sweater

Mun on pakko saada talveks joku pappaneule tai sit sellanen joku islantilainen villapaita vai mikskä niitä nyt kutsutaan. Joku söpö kumminki, johon voi vaan hukuttautuu ja joka on lämpönen. : )) H&M:llä oli viime vuonna muuten aivan tajuttoman ihania ne karvahupparit, joissa oli lämpönen vuori, ite en sellasta omista, mutta lainasin kaverilta ja oikeesti aivan mahtava keksintö talveks. : D

Katinka skirt
Tollasen hameen mä niin haluisin pukee söpön neuleen, nilkkureiden ja legginsien kanssa. ♥ Aivan ihana. ♥
Käytin enemmän hameita alkusyksystä, mutta oikeesti, nää Suomen syyssäät ei kauheesti anna periks, joten farkuilla vaan aina kouluun. Mikä voi olla inhottavampaa ku hame ja tuulinen päivä?

Saga skirt Melissa dress
Nää vois olla kivat esim. jossain joulujuhlassa, mä ku en nyt toki mee yhtään vuoden aikojen edelle taas. : DD Onneks ei vielä tarttee pähkäillä että mitä sinne joulujuhlaanki sitte pukis.

Brooke sweat Milly roundneck
Yritin löytää jotain takkeja, mutta ne oli jotenki outoo materiaalii, enkä olis ite sellasta päälle pukenu, joten siirryin suoraan collegeihin. Ite voisin vaikka asuu collegepuserossa, ne käy melkein mihin tahansa vuoden aikaan, alaosaa muuttamalla saa kivasti vaihtelua. Hypin riemusta kun se mun uus harmaa college sopi täydellisesti mun ginasta ostamiin sulkalegginseihin. : ))

Nellie nightie Ebba tshirt

Annie pants Ebba pants
Ite en vois ikinä kuvitella nukkuvani mikään yömekko päällä, koska oisin alle sekunnissa varmaan hirttäytyny siihen, mutta toi on kyl tosi söpö toi eka. ♥ Noi housut on kans aivan mahtavat, mun on varmaan pakko saada ne. : DD Oikeesti, mulla on hirvee pula yövaatteista ja yleensä löydän jostain kaapin perimmäisestä nurkasta jonku hylätyn t-paidan ja käytän sitä yöpaitana. Onneks joulu on sitä aikaa kun sukulaiset tuputtaa niitä yöpaitoja lahjaks, kunpa ne vaan ei enää ostais sitä Hello Kittyä, vaikka se onkin niin söpö. Ei oikeesti, kuolen varmaan helvetissä jos joudun pukee yhenkää Hello Kitty asun päälleni anymore. -.-

Must tuntuu et noi oli tossa. : )) Ärsyttävää, kun lupasin mun frendille säästää rahaa et päästään syysloman jälkeen stadiin, ja joudun nyt tekee vaan tällasta listaa täällä päässäni että mitä mä nyt sitten ehkä haluisin. No, ehkä säästäväisyys lopulta palkitaan ja mulla voi olla silleen kivasti rahaa ostaa jotain kans sillon ku mennään kaupoille. : ))



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti