lauantai 9. helmikuuta 2013

Black and Gold

Tehdessäni siivousta mun tietokoneen kuvavarastoille huomasin, että oon kuluneiden viikkojen aikana erittäin fiksusti ajatellut, että kun jonkin kuvan tallennan, niin onhan se pakko vielä seuraavanakin päivänä muistaa. Tällä tarkotan sitä että kun seikkailen netissä ja löydän jonkun upeen asun / asusteen / ihan minkä vaan, mä saan loistavan idean, aattelen, että tästä tulee nyt kyllä postaus, mutta koska mulla on miljoona muuta ideaa samaan aikaa mielessä, tallennan kuvan ja aattelen, että ehkä jos huomenna keräis sen ympärille postauksen.

Mutta vaikka mulla onkin varastossa lukemattomia toteuttamattomia postausideoita, oon taas askeleen lähempänä, kun bongasin jostain tuolta muistinsyövereistä muutaman aivan uskomattoman upeen kuvan mustista maximekoista kultasilla yksityiskohdilla. Innostuin keräämään pinterestissä kansion musta-kultasista mekoista, joita keräilin tännekin. Mutta eka ne aivan upeet mekot punaselta matolta, jotka löysin Poshin sivuilta. ; ))

 



Vaikka Selena Gomezin mekko on aivan ihana, rakastuin Amanda Seyfriedin lookkiin meikkiä ja kampausta myöten. Mikään ei voi olla tohon mekkoon täydellisempi kun nuttura tummalla smokyeye meikillä. ♥ Tykkään myös tosta ihanasta meripihkanvärisestä vyöstä, sekä vaatimattomasta laukusta, joka ei jätä upeeta mekkoa ja säihkyvää yläosaa varjoonsa. 

Sitten mun Pinterestistä kokoomiani mekkoja.

Black and gold dress Osman dress- simple and gorgeous!

Jessica Alban iho oikeen säkenöi ton mekon kanssa, ja noi ruskeet hiukset on vaan niin täydelliset mustan ja kultasen kaverina. ♥ Oikeenpuoleisessa kuvassa on hillitysti kultaa ripauksena vyötäröllä ja laukun soljessa.

Glam Black and Gold Dress, Jason Wu Pre-Fall 2013 Holiday dress....wow how about my mom totally has this exact same dress from like 10 or 20 years ago!! Only her's is black and silver instead of black and gold!!

Oikeenpuoleisessa kuvassa ihastuin noihin olkakoristeisiin, ne jos mikä kiinnittää mekkoon huomion. ; ))

Black Strapless Bandage Dress with Gold Spike Stud Detail,  Dress, embellished dress  strapless dress, Chic chiara fashion black and gold dress

Black and gold dress

Muutama pikkumusta kultakoristein, ja runway mekko mulle tuntemattomasta näytöksestä. Ton vikan mekon kauluksen leikkaukset ja kuviointi on aivan täydelliset. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti