torstai 5. huhtikuuta 2012

Kevät ja pääsiäinen

Eilen aamulla raahauduin kahdeksasta yhdeksään ranskan kokeeseen, minkä jälkeen alkoki sitten TET. Iha jees imuroida jotain koulun mattoja ja mopata lattioita. : DD Ainoot kannustavat ihmiset oli ne ykkös-kakkoset, jotka tajus, että neki joutuu vielä joku päivä siivoomaan, eikä huomautellu et "hei katos tos on viel jotai" ja osotellu lattiaa. Mut näi se menee. Siivoojii ei arvosteta yhtään.

Tumblr_m20oqpep0a1r0i9t4o1_500_large

Koulun jälkeen lähettiin dösällä kaverille ja pienen Espoo seikkailun jälkeen näin ekaa kertaa sen kämpän mihin mun kaveri oli muuttanu pari viikkoo sitte sen isän kanssa. Katottiin niillä Uusi kuu, joka oli oikeesti jossain vaiheessa niin tylsä, että meinasin kysyy et pitäiskö lopettaa kattomine siihe, mut istuin ja kärsin ja yritin kattoo sitä melodramaattista leffaa, jossa Kristen Steward ei osaa pitää sitä helkkarin suutaan kiinni tai hengittää huomaamattomammin. Ja en tiiä mite toi Kristen mikälie nyt kirjotetaa, että tais mennä väärin. : )

Leffan jälkeen mun oli tarkotus lähtee himaa, mut sitte saatiin upea ajatus, että lähetäänki Selloon ja minä köyhä menin pummilla sen junamatkan sitte sinne. Sellosta oli tarkotus löytää hyvät ja halvat ja korolliset kengät, joita pystyn käyttää jo nyt, mutta päädyinki reppuun. (Se oli semmonen söpö valkonen Seppälän reppu.) Aina ku oon ostamassa kenkiä ostanki sen sijaa laukun. Tää on väärin.

Tumblr_m1srql3h3r1r5ftw3o1_500_large

Kun olin selvinny kaikkien niide dösä sekoilujen jälkeen kotiin kakskyt yli yheksän (joo mulla on kotiintulo aika varmaa joku seittemä, mutta ku "ikinä ei voi tietää kuka sut kaappaa!!!!!" terveisin: äiti) sain kuulla tän perus "miks et ilmottanu missä oot" -rageemisen. Yleensä mä oon sen kerran vuodessa huitelen jossain ja muut illat istun kotona, teen läksyjä, dataan ja luen kirjaa, joten jos nyt yhen kerran oon jossain nii ei ei ei, ku kamalaa ku joku raiskaa sut siellä ihan varmasti. -.- Hmm... No kylhä me nähtii yks humalaine joka istu suojatiellä, joku spurgu dösäs ja es-mummo. Se mummo ylitti mun ymmärryksen ja sai mun kiintymyksen omaan pullantuoksuseen mummooni syventymään. Että maailma järkkyy jos mummotki alkaa juomaa es:ssää.

Tänää aurinko paisto aamulla, ja mulla oli sairaan outo olo, ku oli reppu, eikä laukkua, ku viimeks oon käyttäny reppuu varmaa vuos sitte. Mutta välillä näin. Kun kävelin kouluu, kävelin yhen mummelin ja kahen semmose söpön pikkulapsen ohi, joilla oli semmoset jännät pipot päässä. ♥ : DD Siis niillä pikkulapsilla oli. Näínki pienestä voi saada hyväntuulen aikaseks heti aamusta. : ))
Koulussa oli aika rentoo, mitä nyt taas yks kaveri sluibaili kun "hän ei jaksanut herätä aamulla" ja yks taas sääti jotai omaansa, ku hävis aina välillä jonnekki yksinää. Tost tuliki mielee, tost ekasta, et mä en tajuu ihmisiä, jotka vetää nää koulujutut sillai et on pihalla ihan kaikesta, ei ikinä tee ite läksyi, ei lue ikinä kokeisii, lintsaa tunneilta ja hyvä ku tietää ees että omistaako sen ja sen aineen kirjoja. Kyllä mä sillai ymmärrän, ettei aina jaksa, mut olis ihan kiva, jos ei tarttis aina muistuttaa mikä maa ja mikä vuoden aika ku tyypeil tää elämän keskus on tyylii kaverit ja shoppailu ja kaikki muu onki sit sellasta minkä etee ei voi nähä sekuntiikaa elämästää vaivaa. Mua ainaki häiritsis, jos oisin noi pihalla kaikesta, mutta toki eläkööt elämänsä mite lystää, mä voin yksinäni angstaa tän asian kaa.

Tumblr_m1zqxidbbr1qm6gfno1_500_large

Mutta mutta, edessä pääsiäisloma, en tiiä teenkö kuolemaa tekemisen puutteesta, vai mitä, mut toivottavasti joku vois ees olla, nii ei tarttis vaa himas istuu ja olla jossai faces koko aika. Nauttikaa pääsiäisestä ja syökää suklaamunia (se YleX:n papparaine, jolla nää pääsiäismuna läpät vähä lens piristi taas päivää...-.-) ja ulkoilkaa ja mitä vaan, hyvää pääsiäistä! ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti