perjantai 13. huhtikuuta 2012

Viikonloppua viettämään

En ookkaan taas vähään aikaan kirjottanu.. hmm... Mitään hirveen suurta ei tossa viikolla oo kerenny tapahtuu, aamulla aina kouluun ja iltapäivällä kotiin, kotona perus dataamista, musan kuunteluu ja oon yrittäny lukee yhtä kirjaaki tossa. : )) Vihdoinki viikonloppu, ja vaikka tän kai pitäis olla huonon onnenpäivä, tää on ollu kaikkee muuta. Ei nyt mitenkää erityisen hyvä, mutta tyypit on ollu pirteitä (johtuu varmaa tosta sateesta?) ja ittelleki on tullu kauheen pirtee olo niiden kanssa hyppiessä.
Nyt oon pakannu laukut (yhen laukun...) ja illalla suuntaan kaverin luo Espooseen ja siellä kai pitäis olla yks yö, ja huomenna shoppailua ja illalla takas kotiin. Just hyvän pitunen aika olla pois kotoa mulle siis. : DD

Tumblr_lq8ksxd1ba1qep56go1_500_large_large

Oon tässä miettiny, että millon se kesä tulis, kun tänäänki sataa tihutti vaan vettä, eikä aurinko kauheesti oo paistanu. Oon värjötelly toppatakissa pihalla, mutta converseihin oon jo siirtyny. Mä vaan oon ihan sairaan herkkä kylmälle ilmeisesti, ku en vielä viiti ohuempaa takkia laittaa. Olis kiva joku päivä käyttää koulussaki esim. legginsejä ja shortseja niide ainaisten farkkujen tilalla. Toivottavasti seki päivä vielä koittaa, ku kouluu on enää vaivaset seittemä viikkoo ja sit pääsee taas alottaa elämänsä uudelleen. : )) (Niinku tää oikee unirytmi ja nää jutut.)
Mutta sitä kesää odotellessa. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti