sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Vappupallot ja pehmis

Ihanan kesänen sää oli tänää. ♥ Tykkäsin.
Aamupäivällä kokkailin porukoille ruuat, ku ne ei ite siihen kyenny, ja sain tänää yhestä jutusta inspiraatioo kirjottaa semmone maailman parannuspostaus, mutta sitä ennen näitä vähemmän syvällisiä löpinäitä, jossa ei oo itkun ja katkeruuden makua, ja jota on vähän parempi ymmärtää ehkä. : ))

Tumblr_m396y8zhuk1qkd2bvo1_500_large

Iltapäivällä käytiin pikkusiskon kanssa ostamassa sille vappupallo keskustasta, kun se on vielä ton ikäsille aika tärkee juttu vappuna. (Mä kääriydyn serpentiiniin.) Mietin vähä, että minkä ikäsenä se vappupallo kausi sitte oikeesti loppuu, ku sanoin sille myyjälle, että "otetaa toi minni pallo", nii se kattoo mua ja kysyy et "tää yks riittää?". No kiitos ei, ku mulle kans toi turtlesninja pallo, kiitos. -.- Anyway, ainaki pikkusisko tuli iloseks ku se sai pallon. : DD

Tumblr_m2f41vceq51qbgz4wo1_500_large

Vietin illalla aikaa kaverin kanssa, ensi istuttii koulunpihalla (tää perinne, mitä ei voi rikkoo vielä ainakaa tänä kesänä) ja puhuttii kaikesta turhasta ja läpättii ainaki kuudesta eri keltasesta autosta, kunnes mentii sitte keskustaa ostaa jäätelöt kiskalta. Ostin ittelleni jonku ihan pimeen vaniljapehmiksen, joka oli kuorrutettu kokonaa strösseleillä, jotka tarttu kurkkuun. Hmm... iha hyvää se silti oli. : ))
Käytiin vielä myöhemmin ulkoiluttamassa yhtä koiraa, ja kiva ku en ollu ite aikasemmin sitä ulkoiluttanu, nii ku tulin sinne ovelle, nii eka reaktio tulee joltai pikku jätkältä sillai "mitä??!". Olin sillai "sori sori, mut voiks teiä koiraa ulkoiluttaa?". Sit se tyylii karjuu päin naamaa et "mä kysyn!!" ja lähtee vetää siit. : DD
Sit sen mutsi tulee sielt sillai "ketäs te ootte?" ja ku sanoin et oon yhen mun kaverin kaa aikasemmin ulkoiluttanu sitä koiraa, nii heti oli sillai "tossa, hyvää lenkkiä hei hei" ja sit me lähettii tunniks käppäilemään. : DD Hauskoja ihmisiä.

Tumblr_m393np36i81qjeh5co1_500_large

Onnistuin tänää tiputtamaan sen mun iki-ihanan rannekorun meiän terassin lautojen väliin, jonne se nyt sitte jää varmaa maailman loppuun asti, ja itken nyt sen perään, koska tykkäsin siitä korusta ihan sairaasti. : (( Pakko selvitä ilman...
Huomenna pitäis mennä ridaa ja ennen sitä mun täytyy kiskoo nää mun kynnet pois, koska tallielämään ei oikein sovi nää tekokynnet, ku omatki menee piloille. Tiistaina sit varmaa tosi riehakkaat vappubileet perheen kanssa -.- juodaan simaa ja syödään grilliruokaa että huhhuh on varmaan paha darra sitte keskiviikkona ku kömmin buranan voimin kouluun kaheksaks. Ei vaiskaa. Mut toivottavasti on ainaki hyvä sää, lupauduin taas kerran koiranulkoiluttajaks (kevät = minä ulkoiluttamassa koiria ♥) ja en haluis mennä kaatosateessa ulos, vaikka se aina nii hauskaa onki. (Ainaki jos vaarana ei oo että joku näkee sut meikittömänä ja näi, nii kyllä se sillon on. : )) )
Mut siitä sitte ku sen aika koittaa. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti