maanantai 16. huhtikuuta 2012

Siitepölykausi...?

Ah ihanaa, kun heti aamusta oli jotenki vähä räkänen olo, eikä kauheesti tunne oo siitä muuttunu. Luultavasti oon seuraavan kuukauden sitte jossain tosi ihanassa yskä-nuha taudissa, joka ei parane millään. Viime vuonna mulla oli kans tähä aikaa joku flunssa päällä ja elättelin toivoa, että kurkkukipu johtu siitepölystä tai jostain, mutta turha luulo - mä en oo millekkää allerginen. Harmi... Täytyy kai vaan tyytyä sairastamaan flunssaa. -.-

Tumblr_m1urh49lku1qlg6tao1_400_large

Tänää aamulla oli tosi hankala saada itteensä ylös. Mulle ei oo enää nykysi tullu oikeestaan yhtäkää arkiaamuu jollon olisin pompannu puol seiska pirteenä ylös et "hihhei kouluun!!!" vaan saan yrittää avata mun silmiä pari minaa pää tyynyssä ennen ku motivaatio nousemiseen on tarpeeks korkee. No, joka aamu se on vaan noustava. Ja siellä se kesä häämöttää edessä päin. Josko sinne asti vielä kestäis.

Koulussa meni ihan mukavasti ja sääki oli kiva. : )) Kuljen vielä toppatakki päällä, vaikka kai pitäis siirtyy jo kevät takkiin, mut oikeesti, jos tuolla tuulee tolla tavalla nii noaway, mä laitan kohta karvalakin päähän. Palelin tänää varmaa koko päivän (paitsi sisällä) ja muistelin niitä hetkiä kesällä, ku hihhuloin kotona bikiineissä ja valittelin kuumuutta. Tai niitä hetkiä, kun makasin meiän kesämökin laiturilla ja aurinko paahto suoraa +35 astetta, ja niitä hetkiä, ku kesäpäivän jälkeen on pakko mennä jäätävään suihkuun, että saa happea tuolla kuumuudessa. Jne, jne. Mutta ei, vielä pitää värjötellä ja sit ku siihe lisätään toi tuuli 100000 kilometriä tunnissa nii jes.

Tumblr_lsg6vcjsfi1qi23vmo1_400_large

Illalla ridaamassa. Ratsastuksesta oon alkanu jo nauttimaan ku kenttä on melkein kokonaan kuiva, vaatekerros on vähentyny siitä viidestä toista viiteen ja pystyn menemään pyörällä tallille. Ainoo asia, joka ketuttaa on edelleen toi tuuli, ku pyöräilin semmosta tosi hidasta kävelyvauhtii, vaikka poljin koko aika tyylii täysii, mut tuol ei pääse helkkari yhtää eteenpäi ku tuuli työntää sut sivusta kumoo ja sit vähä edestä ja takaa ja keskeltä ja voilá´, mä oon valmis matelemaa kotii ku ei siel pääse muullakaa tavoin eteenpäin. Muute ihan mukavaa, mut toi tuuli voitais vaikka imasta jollai imurilla tuolta pois, ei sitä kestä kukaa. Ainakaa ilman pipoo.

Katoin tossa vähä noita meiän loppukevään kokeita, joita merkkailin kalenteriin, eikä näytä kauheen kivalta. Peräkkäisinä päivinä joku enkun, fyken, matikan ja ruotsin koe tyyliin nii uh ah ku mukava lukee sit joka ilta vaan kokeisiin. Mut kai siitäki jotenki selvii, täytyy jaksaa vaa loppuun asti. : )) Mut nyt meen lukee vähä kirjaa ja nukkuu ja sit huomen taas tätä perus seikkailua koulussa ja selviytymistä kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti