torstai 26. huhtikuuta 2012

Vappuhumua

Katon aamulla ulos sillai "ei oo todellista" ja tyydyn vetämään farkut jalkaan. Yöllä oli kai satanu, koska maa oli vähä märkää ja muutenki oli pilvistä ja aika viileetä. Onneks sentää illasta alko paistaa aurinko. : ))

F104723740d5f6d62ef4f25cbc2c4244_large

Koulussa tokalla tunnilla vaan chillailtiin käytävässä, ku meille ei tullu opee (ainoo hyvä puoli meiän koulussa : DD) ja ehittiin käydä keskustassaki kaverin kaa. Kolme vikaa tuntii oli taas vaihteeks semmosta piinaa, että ei mitää rajaa, onneks päästään nykysin puol neljä, eikä varttia vailla, koska oon aina ihan kuollu noiden kässän tuntien jälkeen.
Koulun jälkeen mentiin kaverin kaa ostamaan spray serpenttiiniä (tai no ostin yhen ku ei ollu varaa kahteen), semmosta pinkkiä tietysti ja arvatkaa kuinka ilonen olin ku sieltä kaupasta löyty leijonakuningas saippuakuplia? ♥ Tottakai mun oli pakko saada ne. : ))

Illalla käytiin hakemassa mulle Horzesta ridauskamoja; housut, hanskat, sukat ja kengät, ku vanhat nyt on mitä on, ja saatiin äitin kanssa joku riitaki aikaseks ties mistä. Tai no ei se mikää riita ollu, äiti skitsoo ja mä kuuntelen sillai "aha, ok, kiva tietää" ja pidän ketutukset omassa päässäni. En vaan koskaan haluu löytää itteeni mistään ojan pohjalta minne mut on heitetty raivokohtauksen saattelemana. : D

Tumblr_m333wy9jij1rtbohgo1_500_large

Tällä hetkellä elän täällä kaaoksessa, ku mietin mitä tartten huomista varten ja kaikkee asusähläystä sun muuta ku kaverin mielestä mun pitää laittaa korot ja laitanki mut mua vähän epäilyttää toi mun jalka ku mun oikeessa jalassa on - yllätys - joku vamma, et jos se on semmosessa kymmene cm koron kengässä, niin se luultavasti alkaa kramppaa iha helkkaristi ja suonta vetää nii etten pysty enää pitää jalkaa muuta ku yhessä asennossa, ennen ku hieron sitä jalkaa semmoset puol tuntii et se palautuu normaaliks. Mä oon edelleen sitä mieltä, että mulla on joku synnynnäinen raajarikko ku ensi on käsi kipee, sitte jalka ja kohta varmaa nenä tai jotai. Oikeesti, mä en kestä itteeni.

Toivottavasti huomisesta tulee hyvä päivä ja saan uusii vaatteita ja kengät ja kaikkee ihanaa. ♥ Kaheksast yheksää pitäis olla matikan tunti enne näitä vappujuttuja, mut oikeesti - kuka hullu menee sinne? Yhe mun kaverin mutsi anto sille luvan lintsaa sen tunnin, ku se sano et se ei jaksa mennä sinne, joten oon aika varma, etten löydä aamulla itteeni matikan tunnilta.
Nyt pitäis suunnistaa suihkuu, että hiukset ehtii kuivuu ennen nukkumaan menoo kunnolla, että pystyn huomenna ne kihartamaan, koska nää on tämmöset kilometrin mittaset, jotka vaatii jotai kuuden tunnin kuivumissessioo et kuivuu kunnolla, eikä jää yöllä niskaa ja sit aamulla on niska iha märkä. Ei näin. Luultavasti mietin tos eka puol tuntii mitä mun pitikää pakkaa, yritän väsätä yhet läksyt ja vasta sitte suoriudun suihkuun. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti