lauantai 7. huhtikuuta 2012

Nälkäpeli

Kuinka masentunu ja pettyny ihminen voi olla niin pienestä asiasta? Olin eilen sopinu yhen kaverin kanssa, että tänään mennään leffaan ja sen jälkeen se kaveri tulee meille yöks, ja yllätys siltä tuleeki sit kahelttoist tekstari et "en pääsekään". Mä olin et mitä helvettiä sä nyt perut ku sovittiin ja kaikkee ja lisäks tää rakas ystävä ei sit voi vastata kännykkää ku soitan. Ei ketuttanu yhtään ei.

Tumblr_lxcblm9awo1qdaskso1_500_large

Muhun iski kaamee masennus, et mitä mä nyt teen koko loman, ku kaikki on jossain, eikä kukaa voi olla, että onpa kiva neljä päivää vaa maata himassa. Onneks yks kaveri sentää pysty lähtee leffaa, ja mentiin kattoo Nälkäpeli.
Tosi monet on sanonu, et haluu mennä kattomaan sen uudelleen, mutta mulle riitti toi yks kerta. Se leffa oli kyllä tosi hyvä ja näin, mutta kaikki se kuoleminen ja ihmisten murhaaminen riitti ihan yhen kerran nähtäväks. Oli ihan kamala kattoo ku ne mitkälie mehiläiset tuli sieltä ja se tyttö ei päässy niitä pakoo ja alko vaa huutaa täysii ja sit hups se kuoli siihe... Hyi kamala... : DD Mut joo, hyvä leffa oli. Kuolemista huolimatta.

Leffan jälkeen lähettiin ettii bussii kaverin kaa, ja lopulta päädyttiin yhteen mäkkiin istuu, ku toisen dösän lähtöön oli nelkyt minaa aikaa. Sit se kaverin isä soitti ja sano et tulee hakee, joten saatiin kyyti ja se oli aika mad ku ajo mut himaa. : DD Johtu kai siitä, että sillä kaverilla ei ollu lupaa lähtee leffaa ja sen vanhemmat on kauheen tarkkoi siitä missä se liikkuu kenenki kaa.

Ew6karickscuties_large

Huomen haluisin käydä lenkillä, jos saisin kerättyy siihen motivaatioo ja sit mua odottaa tommone puol metrine läksypino tos pöydänkulmal jonka varmaa hoidan pois alta nii ei maanantaiks jää nii hirveesti tekemistä. Maanantaina sit varmaa vaa teen kuolemaa himas ja meen ridaa. Oon tajunnu, että nää lomat (paitsi kesäloma) on välillä aika puuduttavia, ku ei oo mitään tekemistä, ja mä en jaksa nukkuu koko päivää tai vaa dataa ja istuu koneella. Mut toisaalta ei tartte herää puol seiska minnekkää kouluu, et käyhä se näinki. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti