torstai 19. huhtikuuta 2012

Kevät väsymys

Eilen ja tänään oon koulusta tultua ollu ihan kuollu ja vaan maannu melkein tunnin tekemättä mitään. Mulla jotenki sitä energiaa riittää just sen koulupäivän ajan, sit vähä ku käppäilen kotiin, ja kotona tulee sit semmone et on vaan pakko jäädä siihe paikoilleen hetkeks ja keräillä sitä energiaa jostain. Mutta kai sitä lapsen täytyy saada iltapäiväunet nukkua, jos väsyttää...

Tumblr_lztq8lin0m1qbv91ro1_400_large

Tällä viikolla en oo mitään ihmeellistä tehny, menny kouluu ja tullu kotii, datannu ja lukenu kirjaa ja säätäny jotain kavereiden kanssa. Eilen harkitsin jo vakavasti vaihtavani kevättakkiin ja legginseihi ja shortseihi, mut ku aamulla mittari näytti nollaa astetta, päätin siirtää tätä mun shortsikauden avaamista ens viikolle, koska sillo oli luvattu kai +15 tai jotain. : )) Ihan hyvä vaan, jos nää ilmat tästä lämpenee, ku kohta on jo vappuki ja silleen. Tosin mietin täs yks päivä vaan, että ku helmikuussa lupailtiin sitä aikasta kevättä, niin ei se kevät nyt kauheen aikasin sit kuitenkaan tullu jos aattelee, et hilluin viime pääsiäisenä kavereiden kanssa topeissa ja t-paidoissa ulkona, ku oli joku +20.

Tumblr_m2qfjzr5kt1rsm53yo1_500_large

Lauantaina mun pitäis kai mennä pyöräostoksille, jos nyt sitte viittisin vihdoin ja viimein luopuu tosta mun neljä vuotta vanhasta, vaaleenvihreestä kukkapyörästäni. -.- Haluun pinkin Jopon, ja vaikka porukat on sitä mieltä, että "mut ku siinä ei oo vaihteita nii oisko joku toinen pyörä parempi?" niin ei. Jopo tai ei mitään. Tai no joo, kyllä mä sen pyörän kuitenki tarvin, kun pitäis mennä joka viikko tallille pyörällä. Ja ei, en kirjoita siihen nimeäni vaikka kaikilla oliski samanlainen. Joku äidin huippuidea. -.-

Tumblr_ltvs5qnfjm1qap29lo1_500_large

P.S Eilen opin, miks mun kääretortut on aina menny pilalle. Jos haluu semmosen ei lässähtäneen letun siitä kääretortusta niin joo, suosittelen vatkaamaan sillä sähkövatkaimella enemmän ku kaks sekunttia, että se kans on semmosta hyvää vaahtoa, eikä pelkkää kananmuna-sokeri -sörsseliä. Ja jos joku luuli - kuten eräs kaverini - että se, kun kananmunat vatkataan sokeriin vaahdoksi, on sama kuin kermavaahto, niin tosi asia on, että näin ei ole. Se ei ole kermavaahtoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti