tiistai 10. huhtikuuta 2012

Paluu arkeen...

Eilen lähettiin heti aamusta mummolle, ja vedettiin ittemme ähkyyn sen lihapullia ja ihanaa jälkiruokaa ja kaikkea mahollista. ♥ Illalla olin taas vaihteeks ridaamassa, ja tuntu, että piti tehä kauheesti töitä että se poni pysy hereillä, joten jalat oli vähän herkät sen jälkeen, varsinki, ku pyöräilin tallille ja tallilta kotiin. Luultavasti se mun jalkojen heikkous johtu siitä, että mulla ei oikeestaan oo lihasta missään, mutta silti. : D

Tumblr_m0nblvq9kh1qafc06o1_1280_large

Viime yö oli aikalailla pitkä. Mun oli tarkotus mennä nukkumaan kymmeneltä reippaana puol seiskan herätykseen, mutta suprise, oon just nukahtamassa, ku kännykkä piippaa korvan vieressä, että sain tekstarin. No, ei siinä mitää, sain unta seuraavan kerran varmaa puol yks ja aamulla ihme kyllä ei väsyttäny kauheesti, vaikka nukuinki huimat kuus tuntia. Semmonen pieni väsymys on vaan nii helppo sysätä syrjää ja teeskennellä pirteetä.

Tumblr_m29uwzqcld1rqfn0so1_500_large

Koulun jälkeen mentiin kaverin kanssa dösällä Ikeaan, ku tää oli joku meiän tosi upee suunnitelma, ja kierrettii koko kauppa läpi, testattii sohvia ja tuoleja ja ties mitä hajukynttilöitä (ei me niitä poltettu...) ja sit käytii syömässä ihania lihapullia ja muusia, jatkettii kierrosta, ja ostettii lopuks viel jätskit. Mua vaa mietityttää, että kui paljo ruokaa voi tunkee huonekaluliikkeeseen? Ilmeisesti paljon.
Sit dösäl takas himaa ja vähä läksyjen tekoo ja kohta puolin suihkuun. Jotenki mukavampi tää viikonalotus ku on jo tiistai-ilta, ja huomenna on jo keskiviikko. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti