keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Kukkaprinttiä

Innostuin eilen selailemaan tota fashiolistaa ja löysin ihania kukkaprinttejä melkein jokaisesta vaatekappaleesta, ja aattelin nyt laittaa niitä löydöksiä tänne. ; ))



Tällä hetkellä en omista yhtäkään käyttökelposta mekkoa, joten seuraavan kerran ku meen kaupoille, yritän luultavasti kattoo jotain kivaa mekkoa. ^^ Laitoin tohon vikaks kuvaks maximekon, vaikka mulle maximekot on niin utopinen juttu ku olla ja voi, osittain siksi, että oon tämmöne metrin mittanen pätkä, jonka päällä maximekko näyttäis aika tyhmältä. Mut jos kasvaisin semmoset kolkyt senttii lisää, nii uskoisin, että voisin tollasiaki mekkoja käyttää. : )) Tykkään eniten noista kolmesta tosta ekasta mekosta, se päällä olis kiva kesällä kirmailla tuolla kaupungilla. : D



Eniten oon nyt hinkunu varmaa noiden kukkashortsien perään. Mulla on kaapissa yhet kukkashortsit viime kesästä, mutta ne nyt vähän on mitä on. Noissa olis just täydellinen väri ja printti mulle, aivan ihanat. ♥



Kukalliset kengät oli vikat, jotka bongasin tuolta fashiolistalta kukkahurmoksessa, ja mulle kelpais hyvin balleriinat tai korkkarit, tummat tai vaaleet, kaikki on yhtä söpöjä. ^^ Näistä tykkään ehkä eniten noista balleriinoista. ; ))

Mulle tosta kukkaprintistä tulee mieleen joku mummolan tapetti tai lakanat, joku semmone, mikä henkii just jotai 1700 -lukua ja jotain sen aikasta linnaa, missä on jonku makuuhuoneen seinät tapetoitu tolla ruusuprintillä vaaleensinisellä pohjalla. Silti toi on ajaton ja toimii hyvin myös muunaki ku tapettina. (Hyvä verrata vaatetta tapettiin...) Mut tämmöstä, lähinnä vaan ittelleni inspiraatioo tota seuraavaa ostosreissua varten, jos sieltä tarttuis mukaa jotain kukikasta. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti