tiistai 3. huhtikuuta 2012

Nukuttaaaahhhh

Väsyttää aivan sairaasti... Aamulla herätys puol seiska (joo tiiän ettei se oo yhtä paha ku puol kuus tai kuudelta, mut silti) ja sit kouluu kolmeen. Onneks aurinko alko paistaa tossa yhessä vaiheessa, se vähän piristi mun päivää. Tosin ne aurinkolasit olis ollu kivat, mut ku aamulla tulee lunta taivaalta, nii en tajunnu tietenkään ottaa niitä mukaan. Selvisin silti. : ))

Z_a612f558_large

Koulun jälkeen menin kirjastoon, ja kun olin siellä ihan normisti sillai kattelin niitä kirjoja ja tolleen, nii sinne kävelee yks tyyppi ja oon sillai "oho, tääl on elämää". Sit ku kävelin sinne toiselle hyllylle, nii sit se tyyppiki tulee sinne. Sit sen jälkee ku menin lainaa kirjoi (löysin One Piecejä joita en ollu lukenu!!! ^^) nii taas se tyyppi tuli sinne. Olin vähä et "joku stalkkeri or something??" vai kui se aina sattu samaan aikaan samaan paikkaan. Hmm... no jaa, sattuuha sitä, tommosta vahinkostalkkausta... O_o

Tumblr_m0e5s42wfi1r1nv1go1_500_large

Kotona luin kokeisiin ja kaamee väsymys iski päälle heti sen jälkeen. Huomen taas kasin aamu ja TET, toivottavasti ne päästää meiät jo kahelta nii pääsee himaa ku muut kattoo köksässä sitä rumaa akkaa, joka perkele meni laskemaa mun köksän numeroo... -.- (Tai sit se vaa oli mun syytä.) Huomenna kai pitäis vielä aurinkoki paistaa, joten odotukset on korkeet. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti