lauantai 28. huhtikuuta 2012

Vihdoin kesä?

Eilen aamulla pidin seuraa kaverilleni ennen koulun alkua, ja käytiin kaupassa ostamassa simaa koulun jotain teemapäivää varten. Olin oikeesti ihan tajuttoman pettyny, kun mulle valkeni, että päivä kuluis sillai ulkona keppiä heittäen ja jotain vastaavaa. Ekalla tunnilla pelattiin jotain ihme pallo juttuu, ja olin vähä et "vähänkö kivaa..." ja angstasin jossai siellä nurkassa, ku muut on sillai "jes tää on ihan parasta!!!" -tyylillä. Sen jälkeen saatiin kaverin kaa tarpeeksemme leikkimisestä ja karattiin sisälle sillä välin ku muut pelas fudista ja tikun heittoo. Oikeesti. No, sisällä sitte bongattii jotai kolmosluokkalaisia tyttöjä, jotka pelas siinä käytävän päädyssä jotain peliä ja alettiin (mun kaveri siis, en minä) juttelee niille ja tulos oliki se, että ne hengaili sit loppupäivän meiän kaa. : DD Ne oli ihan hauskoja. Ja sain yheltä niistä tytöistä semmosen söpön rannekorun, jota oon nyt käyttäny tässä nää pari päivää. ^^

Tumblr_m2u5icmaz81qjzvcco1_500_large

Jännittävintä oli varmaa se, ku kävelin ekaa kertaa koko päivän koroilla, ja täytyy sanoo, et mulla on kai tos kävelys vielä vähä opettelemista. Mut kyl se siitä sitte. : DD Toine juttu oli sit se, ku meiä luokavalvoja sai meiät sit yhes vaihees kii ja alko skitsoo et "heti kansliaa juttelemaa tästä lintsauksesta!!!" ja istuttii sit siellä joku nelkyt viis minaa sillai ja juteltii siit ehk vartti jostai koulukäyttäytymisestä ja näi. Oon nyt pelolla odottanu, et ku äiti menee kattoo mun huuttarit netistä, et kui pahasti se ragee mulle ja oonko hengissä vielä ja naama verillä se jälkeen, mut parasta olis jos se ei näkis niit merkintöi never ever. : DD (Kyl se näkee...)

Lähettiin kaverin kaa sit sille kaverille ja sitä kautta selloon, ja siinä välissä ehittii skitsoo yhelle tyypille, joka kehtas feidaa meiät varmaa sadannetta kertaa. Se on just niin helvetin ärsyttävää, ku sen kaa sopii jotai, nii ei EI ei helvetti sentään ei ku tää kehtaa soittaa varttii sovittuu aikasemmi ja sanoo et se ei oo tulossa. Kun ei äiti anna lähteä, niin ei äidin pikkupintessa myöskään lähde. No, helpotti iha sairaasti ku pääsin vaa ragee sille kännys et "sä et voi tehä näin, oikeesti". : DD Sit siin tuli viel jotain säätöö mun kaverin rahoista ja tommosta. Odotan innolla keskiviikkoa. -.-

Tumblr_m2snlbwf4m1qjzvcco1_500_large

Sitte ku tultiin sinne kaverille, nii tyyppi kävelee suoraa jonnekki viinakaapille sillai "toivottavasti tykkäät oluesta" -tyylillä. Mä olin vaa sillai et "ööö joo toki", koska mä en todellakaa oo se, joka lähtee dokaa joka viikonloppu jonnekki tai jotai yhtä fiksuu. No se löys jotai iha pimeetä olutta, jota maistettii sillai iha vähä ja joka oli hyi helkkari iha sairaan pahaa, nii juotiin sitte lopulta mehua ja simaa. : DD Ai nii..hehehhe : DD Aamulla ku ostettii simaa, nii sit se kauppatäti vaa kattoo sitä pulloo sillai "joo tää oli tätä alkoholitonta" ja sit ollaa sillai "tos mehukatti simassa varmaa on ihan sairaasti alkoholia....". Mut joo, mentii sit selloo ja löysin ginasta yhe kivan pitkähihasen ja seppälästä ripset ja kynnet (niistä ripsistä myöhemmin, oon taistellu tän päivän niiden kynsien kanssa), anttilasta ripsari ja peitevoide ja sit käytii raxissa syömässä. Kiva ku tullaa siihe tiskille sillai tilaa sitä buffet ateriaa nii eikö oo jo joku ämmä siinä kattomassa nenävarttaan pitkin sillai päästä varpaisii. Herrajumala anteeks et olin sun kaa samaa aikaa raxissa! Saanko anteeks? En tietenkää...

Tultii kaverille joskus kuuden viiden aikaa, ja katottiin The Holiday (ihana leffa ♥), ja sen jälkeen istuttiin vielä koneella ja kuunneltiin musaa. Sit juteltiin varmaa jostai yhestätoista ehkä puol yhteen kaikesta tosi syvällisestä, niin ku kuolemasta ja mielisairaista ihmisistä, rasismista, afrikkalaisista lapsista, pummeista, vähä lisää kuolemasta, siitä, et joku tyttö oli vangittu seittemäks vuodeks jonnekki kellariin, mun painajaisesta (mutaatioukkelista), lapsuudesta, pimeänpelosta, nälkäpelistä... ei herrajumala me vaan puhuttii ja oltii sillai "me parannetaan maailmaa ja voi niitä köyhiä" ja kaikkee tommosta. : DD Sit ruettii nukkuu ja aamulla heräsin vaihteeks siihe, et nenä iha tukossa ja lopulta noustiin puol yheksän. Joo, puol yheksän. : DD

Tumblr_m37eltfbuu1r5dgp2o1_500_large

Vietettii ihanan chilli aamu, eka oltii vähä koneella, sit juotii semmosta kahvikoneen jotain ihanaa lattee vai mitä se oli ja katottii samalla kolme miestä ja tyttö (paras ohjelma ever, nauhotan tästä lähin kaikki mitä tulee TV:stä : DD), sit taisteltiin niiden tekoripsien kanssa, jotka näytti mulla ihan älyttömän typeriltä, vaikka niiden pitiki olla jotku "natural" tai jotai, ja joita en meinannu saada ollenkaa paikoilleen, kunnes mun kaveri laitto ne mulle. Kuunneltii radioo, kaveri laitto mulle ne tekokynnet (semmoset limevihreet jokatoine ja pinkki jokatoinen) ja samalla latasin kännyy vähä musaa, nii ei tartte hiljaisuudessa elää, pakattii kamat ja lähettii asemalle. Tällä hetkellä mulla on ihan sairaan kivat hiertymät tullu niistä mun kengistä, mutta onneks sain kaverilta vähä matalakorkosemmat kengät, ku ne oli sille liian pienet ja niillä sitte sipsuttelin ympäri kyliä.

Ku olin päässy keskustaa (siis tänne meiän keskustaa : DD) kävin hakee kaupasta hiuslakkaa ja yhtä ihanaa novellen sitruunavettä, jolle elän tän kesän ja tein huomioita, että a.) jätskikiska oli auennu b.) aurinko paisto kivasti ja siks oli paljon ihmisiä ulkona c.) keskustassa myytiin vappupalloja.
Kotona huomasin, että mun varpaat oli kuollu, pikkusisko oli kipee ja että mun ripset oli lennelly erittäin nätisti pitkin luomia joten revin ne irti ja laitoin pakkaukseen odottamaan päivää parempaa. Mä en oikeesti haluu enää käyttää mitää tekoripsiä, ne on ihan helkkarit typerät oikeesti. Tai no ainaki mulla on. Näiden kynsien kanssa oon oppinu jotenki elämään, mitä nyt esim. legginsien kanssa on ongelmia, mutta joudun kumminki luultavasti maanantaina repii nää pois, ku meen ridaa, nii en usko, että nää kynnet säilyy enää tallilla, ku oon riehunu siellä kaikkie niide kamojen ja sen hepan kanssa. : ))

Tumblr_m37dog07x81qahhe8o1_500_large

Chillailin koko päivän vaa himassa, vaikka aurinko paistoki nätisti ja kaikkee, mutta oon huomenna motivoitunu menee lenkille ja/tai ulkoiluttaa ehkä jotai noita naapurin koirista. : DD Tuli nyt vähä tämmöne mahdutan yhteen lauseeseen kymmenen eri asiaa - postaus, mutta joskus näitäki. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti