maanantai 19. maaliskuuta 2012

Ah maanantai!! ♥

Joo no kai munki sit täytyy masentuu tosta loskasta ku 90% ihmisistä koki tänä aamuna sen johdosta masennuksen ja 10% ei ota kantaa. Onneks sitä sato vaan about muutama tunti eikä sillain että lunta pyryttää yötä päivää ja saadaan heittää hyvästit keväälle. -.-

09c96d9aa13feb909f3fdc29efbc6a70_large

Oli kiva tänää laittaa kouluun uus laukku, kun en aikasemmin sitä voinu laittaa, ku se on liian pieni, että sinne menis mitää kirjoi ja tänää ei tarvinnu muuta kirjaa kun äikän kirjan ja seki oli jo koulul. Et näi. ; ))
Viikonloppuna itkin ihanien laukkujen ja mekkojen perään, kun eksyin nettikauppoja katselemaan. Haluun oikeesti tuhat euroo ja sillä ostamaan kasan kaikkee kesäsälää jota voin sitte paijailla kotona ja itkee ilosta. ♥ Mun ostovimmaa ei parantanu yhtää se, kun yks tyyppi tulee kouluun korvassaan sen uus ihana korvakoru, josta menee semmonen klipsutin tsydeemi ketjuineen siihe rustoon sillai jännästi. Mäki haluun semmosen...

Tänää on ollu tosi rento päivä, ja lähinnä oon vaan tappanu aikaani, eikä ollenkaan semmonen perus arkifiilis, et "ei kamala mä en kerkee kaikkee". Koulusta tultua ehin jopa kattoo vähän telkkaria, kirjottelin yhen terveystiedon jutun ja illalla lähin ridaa. Tulin kädet kipeinä (i love it horse.. ♥) kotiin, kävin suihkussa ja koneella bongailin netistä blogeja ja uppouduin noihin mun kesävaateunelmiini. Jos saisin vielä ton fashionlista jutun toimimaan, että pystyn sitä kautta kerää asukokonaisuuksii yheks kuvaks ja laittaa tänne nii olisin onnellinen. ^^

Tumblr_lz993upahj1qll5vjo1_500_large

Ja joo oon pohtinu aina sillon tällön vähän tätä mun elämääni. Ei sillä, että siihen nyt voisin mitenkään vaikuttaa, raahaudun edelleen viis päivää viikossa kouluun, käyn harrastuksissa, juoksen kirjastossa välillä, kuuntelen musaa ja riehun kavereiden kanssa. Mut tajusin, että sitten ku toi mun peruskoulu loppuu (ja siihenki on iäisyys) ja pääsen eroon tosta kamalasta koulusta, jossa oon kärsiny rangaistusta jo melkein seittemän vuotta, niin haluun jonnekki lukioon, muuttaa jonnekki mahollisimman pian, hankkii työn ja saada muutenki elämän rullaamaan sillain kivasti. Ja olla enemmän vapaa enkä sitoutunu ikuisesti tähä hikiseen pikku kylään sori nyt vaan. : DD Mutta vielä mä kärsin ja ehkä siinä muutaman vuoden päästä pääsen vasta ajattelemaan kunnolla tätä koko asiaa.
Ja ajokortti olis kiva. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti