perjantai 23. maaliskuuta 2012

Hyvästit toppikselle

Keksin täällä taas uusia sanoja, kuten otsikosta näkyy... Mut joo, eilen en jaksanu tulla kirjottelemaan, kun olo oli kahen sekunnin välein tosi masentunu ja sit toiset kaks sekkaa olin taas sillai "jes jes!!", että oli vähän hankalaa päättää kumpi vei voiton. Masennus kai.

Tumblr_lrqegpbh0j1qdvmwxo1_400_large

Eilen ihana ihana herätys vasta puol yheksän. ♥ Olin ihmeen pirtee aamulla, aurinkoki tais vähän paistaa. ^^ Käytiin kaverin kanssa ruokkiksella hakemassa kaupasta suklaata ja söin ekan pääsiäismunan tänä vuonna ja sain sieltä semmosen norsun, joka me nimettiin Ronjaks. Mun kaveri sai samanlaisen ja sit niist tuli Ronja ja Erica, ja kässän tunnilla joku tyyppi disainas Ronjan, et sil on nyt paita ja läväri ja kotona oon viel kynsilakal yrittäny saada sitä pinkiks. : DD Et happy easter for everyone vaan joo, mulla on upee ronsu tääl. ; ))

Kotona sain ihme idean alkaa joskus kaheksan vuotiaana saamiani kirjeitä rueta tuhoomaan, ku mulla oli siihen aikaan semmoset miljoona ja yks kirjekaveria, ja niiltä on tullu vähä yli sata kirjettä sillon + joitaki muutaman vuoden takasia, jotka säästin. : DD Iskä tuli kysyy yhes vaiheessa, että tuhosinko mun koulukirjoja, kun koko aika kuulu tajuton paperin repimisen ääni, mutta ainoo oikee tapa tuhota koulukirjat on polttaa ne ja tanssii sen nuotion ympärillä voiton tanssia. Tai jotain ton suuntasta.

247574_1926689140521_1640960665_1892413_2244767_n_large

Tänää vihdoin ja viimein perjantai. Koulun jälkeen kävin ostamassa nuudeleita, joita mussutin kotona TV:n ääressä, ja kun käppäilin kotiin, totesin, että en todellakaan tarvii enää toppatakkia jos säät alkaa tommosia olemaan. Mut mä kyllä niin itken jos vielä tulee lunta, koska toi on sulanu tosi nopeesti jo tuolta ulkoa pois, että enempää ei kaivattais ku ehkä sitte taas joulukuussa. Toivotaan parasta. ; ))
Sain sovittuu yhen vanhan leirikamun kaa et nähtäis ens viikolla, täytyy nyt kattoo tota rahatilannetta sillon, mutta ihanaa, jos pystytään näkee, kun siitäki on aikaa varmaa seittemä vuotta, kun viimeks nähtiin. : ))
Rikoin mun perjantai-illan perinteen, enkä kattonu leffaa, osin sen takia, koska jossain vaiheessa se alkaa oikeesti kyllästyttää. Täytyy kai pitää vähän taukoo leffojen kattomisesta ja sit taas joku viikonloppu alottaa perinne uudelleen.

Huomenna mennään kai äitin kanssa kattomaan mulle kenkiä, ja sen jälkeen en tiiä mitä teen, mutta ehkä mä jotain keksin. Tänne blogiin olis luvassa luultavasti jokunen kirja-arvostelu, ja ehkä jotain vaate-laukku postausta, kun mulle iskee välillä inspis sellaseen. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti