lauantai 10. maaliskuuta 2012

Lauantai-illan soittolistaa

Mulla on varmasti joku syndrooma, ku heräsin tänäki aamuna kymmeneltä, vaikka meninki siinä puol kahen aikaan ihan tarkotuksella nukkuu. Et mulle on se ja sama meenkö nukkuu yhelttoista, yheltä vai puol kahelta, ku mähän herään kello kymmenen nolla nolla ja sillä selvä. Ku on tilaisuus nukkuu nii ehheeiiihhh mä en nuku sekuntiikaa enepää ku sen kymmenee.

Toi mun nukkumaanmeno vaikuttaa vasta vähän sen jälkee ku oon noussu, yleensä, jos oon jo puol kakstoista luovuttanu ja menny nukkuu, nii päivällä on suhtkoht pirtee, mut tänä aamuna olin vähä silmät ristissä sillai perus lauantaifiiliksis. Mut oikeesti, ei yksin voi valvoo mihinkää viitee aamulla, ku ei se ees oo kivaa...

Oon aika ylpee ittestäni, ku todellaki raahauduin sinne harkkoihin tänään ja tottakai heti jotain hirveetä kuntopiirirääkkiä vedettiin siellä. Ei sillä että mun lihakset ei kaipais kehittämistä, mulla ku on aika olemattomat voimat. Onnistuin tänää jäämään lukkojen taakse, ku porukat oli lähteny jonnekki ja mulla ei ollu tietty avaimia, mutta jouduin kärsii ulkona vaan vähän yli puol tuntii, että ei paha. (Verrattuna siihe mite mun yks kaveri venas neljä tuntii -20 asteen pakkases sen porukoit...) Kävin reippailemassa kaverilleki ja takasin, ku hain vähä kamoi sieltä, joten musta tuntuu, että tänää oon liikkunu ihan kiitettävästi. Nyt viel saunaa sit kohta ja saa nähä jos jaksaisin ton Aamunkoin vikat sata sivuu tänää/yöllä tos viel lukee.

Ja sitten itse asiaan. Eilen ku siinä yöllä makasin tuijotellen kattoon ja kuunnellen musaa sängyllä, niin löysin muutaman ihan hyvän biisin ja sain idiksen kokeilla tehä soittarii tänne blogii ihan näi randomisti. Joten tässä vähän biisei mitä on tullu kuunneltuu/kuultuu radiosta noi yleensä. ; ))









En tiiä kui noi videot toimii ja onks oikeet versiot ku täs konees on äänet menny (mulla on uus kone joo... -.-) mut suunnillee noi biisit on soinu täs lähiaikoina. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti