keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Shopping Day

Eilen olin koko päivän koulussa ja illalla Hesassa, joten en päässy (jaksanu) tulla koneelle, mutta täällä taas.
Lähettiin siis kahen kaverin kaa melkei suoraan koulusta Hesan bussilla kamppiin. Eilen tuuli aika kivasti, ja muistan ku yritin yhes vaihees vastata ulkona kännykkää, nii kui haastavaa se oikeesti oli ku kaikki hiukset oli naamalla samanaikasesti, tie oli ihan jäässä, ja aurinko paisto suoraa nii etten oikeestaa ollu varma mitä nappulaa mä siitä kännykästä painoin. Mutta näin.

397056_294212650614572_176101909092314_720000_935126436_n_large

Jos mulla olis parempi kamera, joka toimis, voisin laittaa kuvaa ostoksista, mutta ostin Ninjasta aurinkolasit, H&M:stä tummansiniset kiilakorot ja laukun (ja sain vihdoin käytettyy ne mun lahjakortit, jotka sain joululahjaks...) ja Bijousta yhen semmosen jännän kaulakorun, jossa oli sulkii ja kaikkee sälää, ja sit yhet valkoset nappikorvikset ja semmoset roikkuvat peace helmikorvikset. Tulin kotiin varmaa kaheksan aikaa, rustasin nopee läksyt ja kävin suihkussa, purin ostokset ja sitte olinki aikalailla valmis menee nukkumaan.

Tumblr_m0vzackfif1qieq9mo1_500_large

Nyt venailen kesää, että pääsen käyttää niitä mun kenkiä, ja ens maanantaita, että pystyn ottaa sen uuden laukun kouluun, ku en tartte mitää kirjoi sillo, ja tohon laukkuun ku ei mee oikeestaa muuta ku joku vihko ehk. Opettelen lähinnä nyt pitämään noita kenkii jalassa ja kävelee koroilla, nii ei tartte sit kesäl vetää joka mutkas turvallee ku tuntuu nii epävakaalta. Potuttaa vaa ku Seppälässä olis ollu yhet ihanat kengät, mutta koska mulla on tämmöne vammajalka kokoo 36, nii tottakai 37 sitte oli liian iso... Mut mielummi 36 jalka ku joku 41... Huomenna on onneks jo torstai ja sit sen jälkeen enää yks päivä kärsittävänä ennen viikonloppuu. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti